beantwoord

Ik kan niet meer bellen met oude simkaart

  • 1 september 2020
  • 3 reacties
  • 845 keer bekeken

Ik kan niet meer bellen of gebeld worden omdat mijn telfort-simkaart verouderd zou zijn volgens kpn. Dan kan ik een nieuwe krijgen maar mét een nieuw abonnement wat meer kost en ik niet nodig heb. De maandelijkse kosten worden wel gewoon geïncasseerd. Ik wil niet naar kpn. Hoe zeg ik mijn abonnement op?

icon

Beste antwoord door mandy 1 september 2020, 18:36

@Susanne1012

Volgens mij kan je bij een KPN winkel gewoon een nieuwe simkaart krijgen,
zonder kosten of nieuw abonnement.

Maar voor deze vraag moet je nu eigenlijk bij het KPN Forum zijn omdat alle mobiele abonnementen,
sinds 26 januari bij KPN ondergebracht zijn.
Je hebt dus eigenlijk al een soort van KPN abonnement met TFT ervoor of zo.

Wel informatie over de Simkaart aanvragen en activeren op de website van KPN.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Susanne1012, welkom op het Telfort forum. Zoals mandy al zegt zijn alle Telfort mobiel aansluitingen in januari overgezet naar KPN, wij kunnen daar niets meer over zeggen. 

Het vervangen van de sim-kaart veranderd in ieder geval niets aan het abonnement wat je hebt, bij het vervangen van de sim wordt alleen het kleine stukje plastic met de chip erop dat in je telefoon zit vervangen.

Lukt het aanvragen van een nieuwe kaart met deze info?

https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart/aanvragen.htm

@Susanne1012

Volgens mij kan je bij een KPN winkel gewoon een nieuwe simkaart krijgen,
zonder kosten of nieuw abonnement.

Maar voor deze vraag moet je nu eigenlijk bij het KPN Forum zijn omdat alle mobiele abonnementen,
sinds 26 januari bij KPN ondergebracht zijn.
Je hebt dus eigenlijk al een soort van KPN abonnement met TFT ervoor of zo.

Wel informatie over de Simkaart aanvragen en activeren op de website van KPN.

Reageer