beantwoord

Ik kan niet inloggen op mijn telfort mobiel als nieuwe klant..

• 2 november 2016
  • 8 reacties
  • 777 keer bekeken

Heb geprobeerd wachtwoord reset gedaan door middel door wachtwoord vergeten te klikken en instructies via de mail gevolgd en tot heden niet gelukt

Ik probeerde 06 in te voeren via mijn telfort zowel Telfort als op mijn mobiel app , telfort.nl en via de sms op nieuwe nummer. Daar instructies gevolgd en dat je via de mail een tijdelijke code krijgt. Daarna krijg je zo een scherm een scherm om nieuwe wachtwoord in te voeren. Helaas is inloggen ook niet gelukt na dat ik de wachtwoord gewijzigd heb.

Ik ben nieuwe klant van telfort van een abbo met mobiel...

Ik wil mijn verbruik statussen kunnen inzien op telfort app

Wie kan me uit de brand helpen?
icon

Beste antwoord door Marissa - Telfort 4 november 2016, 09:18

Hoi Carlo,

Ik zag dat er verschillende toevoegingen bij de huisnummers zaten maar helaas gaat het per adres. Gelukkig hebben ze het op de verdubbelaar staan en kun je er ook gebruik van maken 🙂
Ik had begrepen dat het ondertussen is opgelost?

Zo niet hoor ik het graag van je!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hoi carlo,

Het klopt inderdaad dat de site/app niet goed meewerken. Zou je me je gegevens : naam, postcode+huisnummer,06-nummer en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer waar Telfort op incasseert, in een privébericht toe willen sturen? Ik ga dan voor je proberen het wachtwoord te wijzigen en kan meteen kijken of de site het nu wel oppakt zodat je in kan loggen. Dit zou dan ook op de app moeten lukken.

Ik hoor het graag van je, onze excuses hiervoor!
Dag Marissa,

Check privé bericht
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Carlo,

Helaas lukt het mij ook niet om het te wijzigen. Sorry, dit was eerst de manier om het op te lossen. Ik heb het doorgezet naar de juiste afdeling en zij zullen dit probleem oppakken voor je.

Ook zie ik dat je de vaste diensten (Internet thuis, interactieve televisie) afneemt van Telfort. Uit de gegevens blijk dat je nog niet bent aangemeld voor het CombiVoordeel. Je kan dan bijvoorbeeld €5,00 korting krijgen op de factuur van je vaste internet, de verdubbelaar. Dan verdubbelen wij gratis uw belminuten en mb's of het opnemen pakket. Meer informatie hierover vind je op onze website! 🙂
Dag Marissa,

Dank u wel dat u de initiatief nam om mijn situatie te bekijken. Het lukte mij ook steeds niet om in te loggen..

Heel fijn en ik wacht uw reactie af.

Dat is gek, Ik ging er vanuit dat Telfort alles zou regelen. Ik had bij de winkel aangegeven dat ik 2x zou krijgen die ik gekozen had voor combi voordeel.

Ik ging het op de website naar mijn telfort voor thuis, internet en bellen. Toen ik me wilde aanmelden voor combivoordeel.

Kreeg ik een melding dat ik al in aanraking ben met combi voordeel
deze foutmelding

De aanmelding voor CombiVoordeel is helaas niet gelukt. Indien er al CombiVoordeel actief is op het door u opgegeven adres kunt u het voordeel wisselen via Mijn Telfort. indien er nog geen CombiVoordeel actief is op het opgegeven adres neemt u dan contact op met de Telfort klantenservice via 0900-9596 (€ 0,50 per gesprek plus je gebruikelijke belkosten).
Reputatie 1
Badge +1
Hoi carlo,

Sorry, na verder onderzoek ben ik er inderdaad achter gekomen dat een van je huisgenoten dit al heeft afgesloten. Goed nieuws, de verdubbelaar kan tot 5 contracten per adres! 🙂 Verstuur een sms met de tekst COMBIVOORDEEL AAN naar 1255. Dan wordt voor jou vanaf je volgende factuur periode ook alles verdubbeld 🙂
Dag Marissa, dat is apart ik woon op me zelf. Ik zou dan niet weten wie de combi voordeel geactiveerd heeft.

Maar goed. Ik hoop uw reactie tegemoet i v m inloggen
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Carlo,

Ik zag dat er verschillende toevoegingen bij de huisnummers zaten maar helaas gaat het per adres. Gelukkig hebben ze het op de verdubbelaar staan en kun je er ook gebruik van maken 🙂
Ik had begrepen dat het ondertussen is opgelost?

Zo niet hoor ik het graag van je!