Ik kan mijn simkaart niet activeren?

  • 5 september 2012
  • 4 reacties
  • 2871 keer bekeken

Badge
Ik ben onlangs mijn mobiel kwijtgeraakt. Ik heb vervolgens een nieuwe simkaart aangevraagd. Deze is vandaag binnen gekomen. Ik probeer al de hele dag mijn simkaart te activeren, maar het lukt me echt niet.
Ik heb het via MijnTelfort, de klantenservice en activeren met simkaartnummer en activatiecode gebrobeerd.
Hij zegt steeds dat mijn simkaartnummer onjuist is.... Erg raar, want hij staat én op mijn simkaart en op het pasje waar mijn simkaart inzat.
Kan iemand mij helpen?

met vriendelijke groet,
Nienke

4 reacties

Badge +2
@itsdigits,

Vaak lukt het activeren van de simkaart op een later tijdstip. Geldt dit ook voor u? Is het inmidels gelukt? Zo niet, maak dit kenbaar en meld welke foutmelding u te zien krijgt.


Daphne
Badge
Ik heb hetzelfde probleem, wat is nou de oplossing?
Badge
@nienkebente,

Is het activeren inmiddels al gelukt?

Daphne


ja! Dankjewel!
Badge +2
@nienkebente,

Is het activeren inmiddels al gelukt?

Daphne

Reageer