beantwoord

Ik kan geen abonnement afsluiten door negatieve risico-check

• 19 december 2012
  • 1 reactie
  • 3336 keer bekeken

Ik heb een aanvraag gedaan voor de iPhone 4 8GB incl. abonnement, €30,00 na 2 minuten kreeg ik al een mailtje en zag op de site dat ik geen abonnement kreeg daar ik een risico ben??.
Ik begreep hier helemaal niets van heb al jaren een prepaid kaartje, heb het nagevraagd bij Preventel en heb van hun een brief gekregen waarin toch heel duidelijk staat dat ik NIET ben geregistreerd, waarom krijg ik dan geen abonnement?
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 20 december 2012, 10:21

@barb68,

Welkom op het forum! Wat vervelend dat het niet lukt om een abonnement aan te vragen.
Ik begrijp goed dat je de reden van de afwijzing wilt weten, ik kan deze helaas niet voor je achterhalen. Graag maak ik je erop attent dat bij een afwijzing meerdere factoren kunnen meespelen, het hoeft dus niet aan jou te liggen maar kan bijvoorbeeld ook te maken hebben met een woonomgeving. De reden voor afwijzing is privé, om deze reden is er slechts één afdeling die deze informatie kan verstrekken. Deze gegevens worden alleen per post aan jou gecommuniceerd. Je kunt de reden van afwijzing opvragen door een brief met begeleidend schrijven te sturen naar onderstaand adres:

Klantenacceptatie Telfort
Postbus 13000
9700 EA Groningen

Denise
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
@barb68,

Welkom op het forum! Wat vervelend dat het niet lukt om een abonnement aan te vragen.
Ik begrijp goed dat je de reden van de afwijzing wilt weten, ik kan deze helaas niet voor je achterhalen. Graag maak ik je erop attent dat bij een afwijzing meerdere factoren kunnen meespelen, het hoeft dus niet aan jou te liggen maar kan bijvoorbeeld ook te maken hebben met een woonomgeving. De reden voor afwijzing is privé, om deze reden is er slechts één afdeling die deze informatie kan verstrekken. Deze gegevens worden alleen per post aan jou gecommuniceerd. Je kunt de reden van afwijzing opvragen door een brief met begeleidend schrijven te sturen naar onderstaand adres:

Klantenacceptatie Telfort
Postbus 13000
9700 EA Groningen

Denise

Reageer