Ik kan 4g niet uitzetten

  • 12 mei 2016
  • 2 reacties
  • 848 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Geachte, omdat ik eigenlijk weinig gebruik maak van snel internet wil ik graag terug naar 3G, toen ik abo afsloot zei medewerker tegen me dat ik dat altijd kon aanpassen, maar ik kan wel m'n grootte aanpassen van bundel, maar 4g blijft altijd aan? De data die ik nu gebruik is meer in de trant van "omdat het kan" maar echt noodzakelijk voor me, nee. Kunt u (Telfort webcare) me van dienst zijn? Bij voorbaat dank.

De Vries

2 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hoi Mr. Freeze. 4G is een bundel die maandelijks aan en uit te zetten is. 4G kun je ook uitzetten via Mijn Telfort bij Mijn abonnement. Begrijp ik het goed dat dit niet lukt? Wil je je 06-nummer, geboortedatum en naw gegevens sturen via een privébericht, dan help ik je graag verder.
Reputatie 3
Badge +2
is verzonden.

Reageer