Ik heb perongeluk bij de verkeerde provider een abonnement afgesloten

  • 14 januari 2013
  • 2 reacties
  • 2016 keer bekeken

hallo, ik had een vraagje
Ik heb laatst een abbo+toestel bestelt via de phonehouse.com eebn kpn abonnement.
Ik ging hem paar dagen later ophalen alleen had ik een verkeerd abonnement genomen telfort namelijk inplaats van kpn. Zou nog mogelijk zijn om het te veranderen?

Bij voorbaat dank,

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Als je in de winkel een Telfort abonnement hebt afgesloten, kun je daar vermoedelijk niet zomaar vanaf.

Maar ik denk dat de Phonehouse je in dit geval het beste kan helpen en je vragen kan beantwoorden.
Als ze een fout hebben gemaakt, zullen ze dit misschien kunnen rechtzetten.
Reputatie 3
Badge +1
@Peter2014,

Welkom op het forum! Wat vervelend dat je perongeluk een verkeerd abonnement hebt afgesloten.
Wat Franzki aangeeft klopt. Als de Phonehouse en fout heeft gemaakt kunnen alleen zij jou hier verder mee helpen.
Ik adviseer je dan ook om hiervoor langs de winkel te gaan waar je het abonnement hebt afgesloten.

Denise

Reageer