Ik heb perongeluk bij de verkeerde provider een abonnement afgesloten
hallo, ik had een vraagje
Ik heb laatst een abbo+toestel bestelt via de phonehouse.com eebn kpn abonnement.
Ik ging hem paar dagen later ophalen alleen had ik een verkeerd abonnement genomen telfort namelijk inplaats van kpn. Zou nog mogelijk zijn om het te veranderen?
Bij voorbaat dank,
Ik heb laatst een abbo+toestel bestelt via de phonehouse.com eebn kpn abonnement.
Ik ging hem paar dagen later ophalen alleen had ik een verkeerd abonnement genomen telfort namelijk inplaats van kpn. Zou nog mogelijk zijn om het te veranderen?
Bij voorbaat dank,
Als je in de winkel een Telfort abonnement hebt afgesloten, kun je daar vermoedelijk niet zomaar vanaf.
Maar ik denk dat de Phonehouse je in dit geval het beste kan helpen en je vragen kan beantwoorden.
Als ze een fout hebben gemaakt, zullen ze dit misschien kunnen rechtzetten.
Maar ik denk dat de Phonehouse je in dit geval het beste kan helpen en je vragen kan beantwoorden.
Als ze een fout hebben gemaakt, zullen ze dit misschien kunnen rechtzetten.
@Peter2014,
Welkom op het forum! Wat vervelend dat je perongeluk een verkeerd abonnement hebt afgesloten.
Wat Franzki aangeeft klopt. Als de Phonehouse en fout heeft gemaakt kunnen alleen zij jou hier verder mee helpen.
Ik adviseer je dan ook om hiervoor langs de winkel te gaan waar je het abonnement hebt afgesloten.
Denise
Welkom op het forum! Wat vervelend dat je perongeluk een verkeerd abonnement hebt afgesloten.
Wat Franzki aangeeft klopt. Als de Phonehouse en fout heeft gemaakt kunnen alleen zij jou hier verder mee helpen.
Ik adviseer je dan ook om hiervoor langs de winkel te gaan waar je het abonnement hebt afgesloten.
Denise
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.