beantwoord

Ik heb nog steeds geen unlockcode ontvangen

• 16 januari 2013
  • 1 reactie
  • 1489 keer bekeken

Ik heb al een maand geen telefoon omdat ik van een telfort abonnement naar een telfort prepaid wil gaan, dit is onmogelijk. Heel veel aan de telefoon gehangen, tot 2 x toe beloofd dat mijn vraag met spoed naar de technische dienst gestuurd zou worden en binnen 48 uur behandeld zou worden. Heel veel emails gestuurd, krijg geen enkele reactie. Ik zou per email benaderd worden, is ook nog niet gebeurd.
Het is schandalig om iemand een maand zonder telefoon te laten zitten en geen enkele uitleg te geven!!
Waarom krijg ik geen unlockcode toegestuurd?
icon

Beste antwoord door Denise 17 januari 2013, 09:43

@melanie4,

Ten eerste mijn excuses dat er afspraken niet nagekomen zijn. Je geeft aan dat je overstapt van een abonnement naar Prepaid. Kun je toelichten hoe het komt dat je zonder toestel zit? Een overstap heeft namelijk niets te maken met het toestel maar het type aansluiting waar je gebruik van maakt. Ik laat dit graag verder voor je uitzoeken. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
@melanie4,

Ten eerste mijn excuses dat er afspraken niet nagekomen zijn. Je geeft aan dat je overstapt van een abonnement naar Prepaid. Kun je toelichten hoe het komt dat je zonder toestel zit? Een overstap heeft namelijk niets te maken met het toestel maar het type aansluiting waar je gebruik van maakt. Ik laat dit graag verder voor je uitzoeken. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise

Reageer