beantwoord

Ik heb nog maar 20 belminuten over en nog 26 dagen resterend. Hoe kan dan.

• 19 januari 2020
  • 8 reacties
  • 317 keer bekeken

Ik heb nog maar 20 belminuten over en nog 26 dagen resterend. Hoe kan dat? Na 10 minuten bellen is het toch gratis?

Ik had begin van de maand nog 300 belminuten. Zo vaak heb ik niet gebeld, graag hulp.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 21 januari 2020, 15:57

Hoi @ida100, na 10 minuten bellen is helaas niet meer gratis. Dit was eerder zo, maar nu al bijna 2 jaar niet meer zoals Galdor68 aangeeft. Dus helaas gaan alle minuten uit je bundel. Is je bundel op, dan zijn alle kosten buiten de bundel en worden en zul je deze terugvinden in Mijn Telfort en op de volgende factuur. 

Ik heb ook even meegekeken naar het nummer van uit jouw profiel. Deze krijgt morgen weer nieuwe bundels, want daar gaat de nieuwe periode in. En deze verbruikt nauwelijks minuten. Ik vermoed dan ook dat het om een ander nummer gaat. 

Bekijk reactie

8 reacties

Heb je recent verlengd? Dan is het goed mogelijk dat je niet meer na 10 minuten kosteloos belt. Dat zou op je factuur of abonnement overzicht moeten staan.

300 minuten is bij mijn weten  6 uur je hebt misschien niet vaak gebeld maar hoelang per gesprek?

Heb een jaar geleden mijn abo verlengd onder dezelfde voorwaarden Zou prettig zijn als je een melding krijgt dat de algemene voorwaarden zijn veranderd.

Vanaf 26 jan val ik ook onder KPN. Ga mijn abo straks niet meer verlengen, veel te duur. Aangezien ik nu 12,75 betaal ga ik straks over naar een provider.

MvG Hans

Reputatie 8
Badge +18

Ik heb zelf kortgeleden verlengd met na 10 minuten gratis bellen + combivoordeel etc, het kan niet zo zijn dat Telfort dit veranderd heeft tijdens de looptijd van je abonnement tenzij dit abonnement beëindigt is en wellicht dit voordeeltje is vervallen

Zover mij bekend is Lekker Lang Bellen dus  na 10 minuten kosteloos per maart 2018 vervallen zie dit Topic.

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/hagelnieuw-en-nog-beter-onze-nieuwe-abonnementen-mobiel-mrt-2018-74472

... verandert Lekker Lang Bellen?
Lekker Lang Bellen komt te vervallen. Daar staat tegenover dat onbeperkt bellen nu bij ieder abonnement mogelijk is en extra scherp geprijsd is (€ 1). En sms'en is altijd onbeperkt.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @ida100, na 10 minuten bellen is helaas niet meer gratis. Dit was eerder zo, maar nu al bijna 2 jaar niet meer zoals Galdor68 aangeeft. Dus helaas gaan alle minuten uit je bundel. Is je bundel op, dan zijn alle kosten buiten de bundel en worden en zul je deze terugvinden in Mijn Telfort en op de volgende factuur. 

Ik heb ook even meegekeken naar het nummer van uit jouw profiel. Deze krijgt morgen weer nieuwe bundels, want daar gaat de nieuwe periode in. En deze verbruikt nauwelijks minuten. Ik vermoed dan ook dat het om een ander nummer gaat. 

Ik heb nog gewoon na 10 minuten gratis bellen maar ik heb al heel lang niet meer verlengd.
Eén van de reden was, daar ben ik bij toeval achter gekomen, dat 'Lekker Lang’ kwam te vervallen.
Maar ik moet wel zeggen, dat je hier, bij een verlenging, niet op geattendeerd wordt.
Je verwacht dat dezelfde voordelen ook blijven doorlopen, maar nee.
Dit is nu precies wat ik altijd bedoel, het is niet verlengen maar het is een nieuw abonnement.

Ik heb nog gewoon na 10 minuten gratis bellen maar ik heb al heel lang niet meer verlengd.
Eén van de reden was, daar ben ik bij toeval achter gekomen, dat 'Lekker Lang’ kwam te vervallen.
Maar ik moet wel zeggen, dat je hier, bij een verlenging, niet op geattendeerd wordt.
Je verwacht dat dezelfde voordelen ook blijven doorlopen, maar nee.
Dit is nu precies wat ik altijd bedoel, het is niet verlengen maar het is een nieuw abonnement.

Nee dezelfde voordelen lopen nooit mee bij een verlenging. Daarom is de term verlenging onjuist. Je verlengt wel je abonnement maar tegen de op dat moment geldende voorwaarden je gaat altijd een nieuw contract aan met de nieuwe voorwaarden.  Daarom is ook onderzoek nodig, bekijk altijd eerst alle recente tarieven voorwaarden en voordelen. 

Reputatie 8
Badge +12

Ik ga er vanuit dat het duidelijk is. Want ik heb geen reactie meer van je ontvangen. Mocht je toch nog vragen hebben, lat het dan vooral weten. 

Reageer