Ik heb een nieuwe telefoon gekocht maar nu valt telkens mijn 3G uit

  • 23 december 2012
  • 1 reactie
  • 2183 keer bekeken

Badge
ik heb een nieuwe telefoon gekocht(samsung galaxy gio) maar nu valt telkens mijn 3G internet uit en daarna meld ie hem weer aan.
nu heb ik gelezen dat het kan komen door een oude sim-kaart. klopt dit hij is van 2004.
kan ik dan een nieuwe krijgen en is het dan opgelost of ligt het ergens anders aan.

vrg johan veenstra

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
@johanv30,

Welkom op het forum! Wat jammer dat je nu niet optimaal gebruik kunt maken van mobiel internet.
Het kan goed zijn dat dit te maken heeft met de verouderde simkaart. Ik adviseer je om de simkaart in een ander toestel te testen. Als dan hetzelfde probleem voorkomt dan ligt het zeker aan de simkaart. In dat geval kun je een nieuwe simkaart aanvragen via Mijn Telfort, onze telefonische klantenservice of in de winkel.

Denise

Reageer