Ik heb een klacht ingediend via het contactformulier maar nog geen reactie

• 10 januari 2013
  • 3 reacties
  • 2690 keer bekeken

Badge
Ik heb begin vorige week een klacht ingediend via het contactformulier maar nog steeds geen antwoord mogen ontvangen.
Hoe lang duurt het voordat je antwoord krijgt???

3 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Verwerkingstijd zie je als je het formulier verstuurd. Geloof dat er 5 tot 10 werkdagen voor staat. Nog even geduld dus 🙂 .
Reputatie 3
Badge +1
@Maikel112,

Vervelend dat je nog geen antwoord heb mogen ontvangen.
Gaat jouw vraag over Vast of Mobiel? Als je aangeeft wat jouw vraag is, help ik je graag verder.

Denise
Badge
Hoi Denise.

Het betreft het voorval wat hier ook gedeeltelijk is beschreven:
https://forum.telfort.nl/thuisnetwerk-draadloos-269/thuisnetwerk-valt-weg-aansluiten-itv-30923/

Ik heb circa 5 telefoontjes gepleegd met totale belkosten van 33 euro omdat ik meerdere malen "kwijt" was in de wachtrij.
Daarnaast heb ik meerdere malen aan verschillende collega's mijn verhaal moeten doen.
Bij het vierde telefoontje was ik eindelijk ver op weg tot ik te horen kreeg dat de tweede lijn naar huis was en dat ik na het weekend maar weer moest bellen.
Het vijfde telefoontjes was dan ook weer vooraf aan beginnen.

Er werd mij verteld dat de coulance regeling maar tot 10 euro vergoed word, maar ik heb 33 euro kosten door jullie schuld en wilde dus voor het volledige bedrag een coulanceregeling. Ik kan bewijzen van mijn telfort belrekening opsturen.

Reageer