Ik ben zeer boos op klantenserive medewerkers ..ik ben nog niet geholpen

  • 3 mei 2012
  • 3 reacties
  • 1898 keer bekeken

Badge
het ging over mijn toestellen die gejat zijn en geblokkeerd moesten worden ,volgens mij heeft hij ze wel geblokkerd maar ik zit nu zonder telefoon en ik vroeg of aan hem of het mogelijk was om gebruik te maken van 24 uur service


omdat ik te lang op wachtlijst stond en zei hij tegen mij dat hij mij terug zou bellen en dat heeft hij nog niet gedaan




het ging over ene meneer Xxxxx Vx Xxxx of zo iets

3 reacties

Badge
Nee niemand heeft gebeld,hij zou gisteren dat doen .


maar ik heb je een mailtje gestuurd
Badge +2
@MessiBarca1968,

Het is goed te begrijpen dat u na de vervelende ervaring graag (opnieuw) gebruik wilt maken van onze diensten. Het is ook begrijpelijk dat u gevoelsmatig niet lang wilt wachten op verdere dienstverlening. Toch weet ik zeker dat mijn collega in de tussentijd zijn best voor u doet. Is inmiddels al contact gelegd? Anders vraag ik voor u na wat er aan de hand is. Hiervoor heb ik uw naw-gegevens, e-mailadres, de 06-nummers en eventueel een alternatief telefoonnummer nodig. In een privebericht kunt u deze gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne
Badge
gaan jullie mij nog bellen ?

Reageer