Ik ben geweigerd voor een abonnement

• 3 juli 2012
  • 3 reacties
  • 1469 keer bekeken

Ik word geweigerd voor een abonnement! Er is een risico-analyse uitgevoerd en op basis van gegevens die verstrekt zijn door externe bronnen heeft Telfort besloten mijn aanvraag niet te accepteren. Is er iemand die dit ook meegemaakt heeft? Ik ben de meest eerlijke burger van Nederland! Ik snap er geen hout van. Dat wordt dus geen Telfort. Ga ik maar een ander uitzoeken.

3 reacties

Ik word geweigerd voor een abonnement! Er is een risico-analyse uitgevoerd en op basis van gegevens die verstrekt zijn door externe bronnen heeft Telfort besloten mijn aanvraag niet te accepteren. Is er iemand die dit ook meegemaakt heeft? Ik ben de meest eerlijke burger van Nederland! Ik snap er geen hout van. Dat wordt dus geen Telfort. Ga ik maar een ander uitzoeken.
Mij is hetzelfde overkomen, ben overstapper ivm beeindigen Rabo Mobiel, ik ben al 10 jaar klant , heb nergens betalings problemen.
Grappig nu geweigerd na een risico analyse. Dit moet wel een heel degelijk instituut zijn. Het is me te omslachtig om het rapport op te vragen, het is eenvoudiger om een andere provider te zoeken.
Badge +2
Eenvoudiger wellicht, maar om de werking van zo'n bedrijf/instituut te verbeteren en al is het maar voor mijn eigen eer zou ik toch de moeite nemen.
Reputatie 3
@amolhubers,

Welkom op het forum!

Ik begrijp dat je ervan baalt dat je bent geweigerd voor een abonnement. Wij maken voor deze analyse gebruik van gegevens van Experian. Als je de gegevens niet terecht vindt of je wilt hier opheldering over, kun je Experian vragen deze gegevens te wijzigen of te verwijderen. Je kunt hiervoor op de website van Experian terecht.

Ingrid

Reageer