beantwoord

iDeal link aanvragen

• 18 november 2019
  • 4 reacties
  • 107 keer bekeken

Hallo,

Zou iemand van jullie in de mogelijkheid zijn om een ideal link te versturen voor het openstaande bedrag? Mijn nummer is geblokkeerd omdat ik de factuur vergeten ben te betalen. Via Ideal gaat de betaling net iets sneller als een handmatige overboeking.

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 20 november 2019, 16:49

@Sw3d1shCh3f Wat gek dat je de e-mail niet ontvangen hebt. Dat is jammer, goed dat je het laat weten. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd, je ontvangt 'm zo snel mogelijk. Laat je weten of het is gelukt?

Bekijk reactie

4 reacties

Hallo @Sw3d1shCh3f , voor een snelle (re)actie kun je het beste even bellen met 0900 9596 of Twitteren of Facebooken.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Sw3d1shCh3f, dat kan gebeuren. Ik snap dat je dan graag via iDeal wilt betalen, dat is inderdaad veel sneller verwerkt dan een handmatige betaling.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je al contact gehad hebt met de klantenservice. Er is een iDeal link naar jou onderweg! Als je daarmee betaalt, is dit meestal binnen 4 uur al verwerkt, uiterlijk binnen 24 uur. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.

@Alexandra - Telfort 

Inmiddels zijn de 24 uur bijna voorbij, maar heb de link helaas nog niet mogen ontvangen. Hij staat ook niet in de spam.

Zou de link nogmaals verstuurd kunnen worden. Ik heb op mijn profiel ook nog een alternatief mail adres toegevoegd.

Alvast bedankt!

Reputatie 8
Badge +11

@Sw3d1shCh3f Wat gek dat je de e-mail niet ontvangen hebt. Dat is jammer, goed dat je het laat weten. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd, je ontvangt 'm zo snel mogelijk. Laat je weten of het is gelukt?

Reageer