IBAN werkt niet

  • 25 februari 2017
  • 2 reacties
  • 87 keer bekeken

Mijn IBAN begint met een 2, namelijk NLxxBUNQ2xxxxxxxxx.
Om de een of andere reden kan Telfort hier niet mee omgaan. Na lang bellen kreeg ik het advies om er niks mee te doen: automatische incasso's zouden niet werken, waarna ik elke keer een iDeal link toegestuurd zou krijgen. Door te betalen middels iDeal zou ik problemen voorkomen.
Maar dit is natuurlijk scheef, en we zijn inmiddels een jaar verder. Hoe lang voordat Telfort om kan gaan met IBANs die beginnen met iets anders dan een 0 of 1?

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Rostam,

Welkom op het forum van Telfort!

Je hebt gelijk, dit is een probleem dat al een tijdje loopt. Een concrete oplossing heb ik nog niet gezien.

Het was een tijdelijke 'omweg' om de factuur zelf via iDeal te betalen, dit is geen permanente oplossing, noch een permanente werkwijze; het streven is om ook automatisch te incasseren bij klanten met een bunq rekening.

Stuur je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer in een privébericht, dan ga ik voor je lobby'en en zoeken naar oplossing.

Dank voor je reactie alvast en sorry voor het ongemak.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Rostam,

Dank voor je bericht.

Ik heb een reactie gegeven, wil je daar eens naar kijken?

Bedankt.

Reageer