beantwoord

Huidige prijzen sim only lager dan mijn huidige abonnement

• 28 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 68 keer bekeken

Goedemorgen,

Zojuist zat ik op de Telfor site te kijken naar een Sim only abonnement en dan met name naar de prijzen aangezien ik zelf al over een abonnement van Telfort sim only beschik. Tot mijn verbazing zie ik dat ik evenveel betaal voor 600 mb, in plaats van 1000mb bij een nieuw abonnement.

Ik vind dit zeer vreemd aangezien ik al jaren klant bij ben Telfort. Ik kan pas volgend jaar verlengen helaas. Wat kunt u hieraan doen?

Met vriendelijke groet,
Jauke van den Brink
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 29 augustus 2017, 11:51

Hoi Jauke, wat leuk om je hier op het forum te zien. Om direct antwoord te geven op je vraag; ik kan hier niks aan doen, laat ik daar direct eerlijk over zijn. Sommige jaren worden de abonnementen duurder, dan zit je goed met je oude abonnement. In dit geval is een abonnement dat je nu afsluit of verlengt goedkoper en ik begrijp dat je graag een goedkoper abonnement wilt, maar ik kan je contract niet openbreken.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Jauke, wat leuk om je hier op het forum te zien. Om direct antwoord te geven op je vraag; ik kan hier niks aan doen, laat ik daar direct eerlijk over zijn. Sommige jaren worden de abonnementen duurder, dan zit je goed met je oude abonnement. In dit geval is een abonnement dat je nu afsluit of verlengt goedkoper en ik begrijp dat je graag een goedkoper abonnement wilt, maar ik kan je contract niet openbreken.

Reageer