beantwoord

Huidige abonnement opzeggen

  • 16 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 276 keer bekeken

Hoi , ik zit ergens mee:

ik heb een tweejarige abonnement op dit moment. Het contract duurt tot mei 2019. waar ik nu mee zit is, dat ik binnenkort ga stoppen met mijn studie en naar Afrika voor een jaar. Door bepaalde familie omstandigheden enzovoorts. Kortom: ik wil mijn abonnement opzeggen en bijbetalen voor de telefoon.

Vraag: is dit mogelijk en wat ik moet doen? Alvast bedankt

Mvg,
AB
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 16 oktober 2017, 19:09

Ga je emigreren of blijf je gewoon in Nederland ingeschreven?

Hier staat een hoop info als je niet gaat emigreren:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opzeggen-mobiel-abonnement.htm

En onderaan de pagina info over als je wel gaat emigreren.
Bekijk reactie

3 reacties

Ga je emigreren of blijf je gewoon in Nederland ingeschreven?

Hier staat een hoop info als je niet gaat emigreren:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opzeggen-mobiel-abonnement.htm

En onderaan de pagina info over als je wel gaat emigreren.
Ik blijf gewoon in NL ingeschreven
Dan wordt het afkopen. Een duur grapje met nog ca 18 maanden te gaan.
Je kan misschien beter kijken of je het abo over kan doen aan iemand anders.

Afkopen:
Je kunt je abonnement eerder dan de afgesproken einddatum van je contract beëindigen tegen betaling van een afkoopsom. Deze bestaat uit alle resterende maanden abonnementskosten tot het einde van de minimale contractperiode, met een minimum van één maand, na aftrek van eventuele korting.

Vul het webformulier in om je abonnement af te kopen. Je ontvangt dan binnen 2 weken een brief met daarin de afkoopsom en verdere instructies.

Voorwaarden afkopen abonnement
Minimale afkoopsom van één maand abonnementskosten.
Er mag geen verlenging zijn aangevraagd.
Er mag geen nummerbehoud zijn aangevraagd.
Je mag geen betalingsachterstand hebben.

Reageer