beantwoord

Huidig abonnement/verlengen van abonnement.

• 23 maart 2017
  • 2 reacties
  • 597 keer bekeken

Ik heb sinds ruim 4 jaar een sim only abonnement van Telfort. Waarom mag ik mijn resterende belminuten niet meenemen naar de volgende maand. Wanneer ik mijn abonnement verleng mag dat wel. Waarom krijgt men als je het abonnement verlengd een nieuwe sim card. Ik heb sinds 5 dagen al een nieuwe sim card van Telfort

.
icon

Beste antwoord door Leon 24 maart 2017, 15:48

Hoi Bryant101107, welkom op ons forum!

Eigenlijk heb je je eigen vraag al beantwoord. Je heb voer jaar geleden gekozen voor een abonnement en daar ben je al die tijd gebruik van blijven maken. Met enige regelmaat introduceren wij nieuwe abonnementen en zo bieden we momenteel abonnementen aan waarbij de minuten en Mb's meegenomen kunnen worden. Kom je een abonnementsvorm tegen die je interessant vindt dan kun je kiezen om je abonnement aan te laten passen d.m.v. een verlenging.

Zoals jimny het al aangeeft krijgt je automatisch een nieuwe simkaart wanneer je verlengt. Je geeft aan dat je nu sinds vijf dagen ook een nieuwe simkaart hebt. Ik begrijp die vraag/opmerking niet zo goed. Heb je daar nog ondersteuning voor nodig?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Lees onderstaande link even door

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/belminuten-en-mbs-meenemen-naar-volgende-maand.htm

En bij verlenging krijg je altijd een nieuwe simkaart die tevens geschikt is voor 4g
Reputatie 5
Badge +1
Hoi Bryant101107, welkom op ons forum!

Eigenlijk heb je je eigen vraag al beantwoord. Je heb voer jaar geleden gekozen voor een abonnement en daar ben je al die tijd gebruik van blijven maken. Met enige regelmaat introduceren wij nieuwe abonnementen en zo bieden we momenteel abonnementen aan waarbij de minuten en Mb's meegenomen kunnen worden. Kom je een abonnementsvorm tegen die je interessant vindt dan kun je kiezen om je abonnement aan te laten passen d.m.v. een verlenging.

Zoals jimny het al aangeeft krijgt je automatisch een nieuwe simkaart wanneer je verlengt. Je geeft aan dat je nu sinds vijf dagen ook een nieuwe simkaart hebt. Ik begrijp die vraag/opmerking niet zo goed. Heb je daar nog ondersteuning voor nodig?

Reageer