beantwoord

Hotmail werkt opeens niet meer

• 16 december 2012
  • 4 reacties
  • 3770 keer bekeken

Enkele dagen geleden haalt mijn telefoon geen e-mails meer op van Hotmail, die ik had ingesteld bij de mail applicatie (Ik kreeg de melding 'serverfout'). Ik heb geprobeerd om mijn account opnieuw in te stellen, maar ik krijg de melding: 'Kan geen verbinding maken met de mailserver om de accountinformatie te controleren. De server reageert niet.' Ik heb zojuist mijn account opnieuw ingesteld volgens de instellingen die op diverse websites staan, maar de applicatie haalt nog steeds geen e-mails op. Wat kan ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 17 december 2012, 03:57

Dit is een toestel/software probleem.
Dit heb ik zowel gehad met Vodafone als T-Mobile, ook bij het binnenhalen van mijn hotmail. Ik verwijderd meestal het account en iets later kan ik hem weer toevoegen. Evt. helpt aan- en uit zetten ook vaak.
Bekijk reactie

4 reacties

Badge +2
Dit is een toestel/software probleem.
Dit heb ik zowel gehad met Vodafone als T-Mobile, ook bij het binnenhalen van mijn hotmail. Ik verwijderd meestal het account en iets later kan ik hem weer toevoegen. Evt. helpt aan- en uit zetten ook vaak.
Reputatie 8
Badge +10
Uit- en aanzetten helpt meer... 😛
Zowel het verwijderen van het account en later weer toevoegen als het aan- en uitzetten werkt niet....
Reputatie 8
Badge +16
Zowel het verwijderen van het account en later weer toevoegen als het aan- en uitzetten werkt niet....

Dus staat je toestel nog steeds uit.....🆒

Reageer