beantwoord

Hoge kosten bellen..

yessmari
Opeens krijg ik een rekening van ruim 22 euro meer. Op de app en op de internetsite staat dat ik nog voldoende minuten heb.
Nu zegt de klantenservice ja is een beetje onze schuld......Toen kwam ik met de voorstel 50% te betalen als het ook hun schuld is...... Maar nee pech dan maar zoals de vrouw het mij vertelde.....
Ik storneer bij deze het bedrag!
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 16 april 2018, 17:43

Ik heb nog even naar je factuur gekeken, Yessmari, en zie dat er een hoger bedrag is verrekend deze maand. Het lijkt hier te gaan om kosten buiten de bundel. Ik ga de extra kosten eenmalig vergoeden in de vorm van een coulance. Dit bedrag wordt bij de volgende factuurperiode verrekend. Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag van je.

Bekijk reactie

3 Reacties

jimny
Reputatie 8
Badge +17
Storneren zou ik niet zomaar doen dan heb je kans dat je verbinding geblokkeerd wordt, zet je mobiel nummer in je forumprofiel dan weet Webcare precies wie je bent en die nemen na het weekend via dit forum wel contact met je op.
Telfort is wel op een iets ander syteem overgegaan wellicht dat daar iets fout is gegaan
Wat staat er op je factuur beschreven over deze extra kosten
Rozemarijn - Telfort
Reputatie 3
Badge +8
Hi Yessmari, wat vervelend dat je factuur zoveel hoger is uitgevallen deze maand! Zoals Jimny al aangaf raden we het af om bedragen te storneren, in verband met mogelijke blokkades. Momenteel is je klacht in behandeling, en er wordt contact met je gezocht. Mijn collega zal dan met je overleggen wat wij kunnen doen om je tegemoet te komen. Als je nog vragen hebt, laat het me dan gerust weten!
Rozemarijn - Telfort
Reputatie 3
Badge +8
Ik heb nog even naar je factuur gekeken, Yessmari, en zie dat er een hoger bedrag is verrekend deze maand. Het lijkt hier te gaan om kosten buiten de bundel. Ik ga de extra kosten eenmalig vergoeden in de vorm van een coulance. Dit bedrag wordt bij de volgende factuurperiode verrekend. Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag van je.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)