beantwoord

Hoge factuur na overstap

• 4 december 2017
  • 3 reacties
  • 132 keer bekeken

Vandaag zou mijn nieuwe abonnement ingaan bij Telfort.
Alles keurig thuis gekregen, en in de kast gelegd want mijn oude abonnement liep nog.
2 weken geleden werdt er een groot bedrag afgeschreven , na contact werdt mij gezegd dat er veel met de simkaart ( die nog gewoon in de kast lag )gebeld zou hebben. Na wat heen en weer overleg kreeg ik te horen dat ik een verkeerde simkaart had gehad.. de nummers van de afschrijving en mijn kaart kwamen niet overeen.
Alles was geblokkeerd .
Vandaag liep mijn oude abonnement af, na 3 contact te hebben gehad en vooral van de kastje naar de muur te worden gestuurd kreeg ik een emailadres waar ik gelijk goed zou zitten. Helaas werkt deze mail niet en krijg ik alles terug.
Ik ben niet meer telefonisch bereikbaar en de klantenservice geeft aan dit vervelend te vinden...

Gevraagd alles te annuleren ,maar dat was helaas ook niet mogelijk.
Ze liegen de hele boel bij elkaar , spreken elkaar tegen en schakelen constant door ...

Waardeloos !

Edit: titel aangepast
icon

Beste antwoord door Wieger DB 12 december 2017, 09:14

Hoi Dominique, ik heb een bericht terug gehad van mijn collega's. De gemaakte gebruikskosten zijn aan je vergoed. Wel raad ik je aan om naar de Telfort winkel te gaan om je simkaart te laten vervangen. Hiermee kan je deze kosten voorkomen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Dominique, welkom op het forum. Ze te lezen ben je boos over het contact met de klantenservice naar aanleiding van een hoge factuur. Dat vind ik vervelend om te lezen. Graag wil ik met je kijken naar je vraag. Het is namelijk niet fijn om na je overstap gelijk een hoge factuur te krijgen. Zeker niet als je de simkaart nog in de kast hebt liggen. Om die reden wilden mijn collega's het simkaartnummer met je controleren, jammer genoeg gaven ze een mailadres waar je niet op kan reageren. Wel kan je via mij deze gegevens doorgeven. Kan je mij via een bericht je simkaartnummer doorsturen? Dan zet ik het door naar mijn collega's om dit verder uit te zoeken.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Dominique, bedankt voor je bericht. Jouw reactie heb ik doorgestuurd naar de collega's die hier meer van weten. Zij zullen dit verder voor je uitzoeken en er bij je op terug komen.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Dominique, ik heb een bericht terug gehad van mijn collega's. De gemaakte gebruikskosten zijn aan je vergoed. Wel raad ik je aan om naar de Telfort winkel te gaan om je simkaart te laten vervangen. Hiermee kan je deze kosten voorkomen.

Reageer