Hoge belkosten

• 14 november 2016
  • 4 reacties
  • 482 keer bekeken

Goedendag
Mijn belkosten waren aan de hoge kant vorige maand, kan ik mijn abonnement maandelijks aanpassen? Zoja kan dat ook nog voor de vorige maand? Vind het buiten de bundel bellen wel erg duur. Een uur bellen voor 15 euro gaat natuurlijk nergens over.
Gr

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Klik op onderstaande link

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bundels-wijzigen.htm
Reputatie 1
Badge +1
Hey sebas1,

Helaas is dit niet met terugwerkende kracht om te zetten. Je kan je bundel wel maandelijks wijzigen. Heb je over je belbundel heen gebeld? Geen probeel, je kunt tot 2 dagen voor het einde van je periode je bundel aanpassen. Alle buiten de bundel kosten zullen dan vervallen en betaal je alleen de kosten voor het verhogen van je bundel.
Ook is het voor ons mogelijk om smsjes aan te zetten voor je, je krijgt dan een melding wanneer je belbundel bijna op is.
Mocht je hierop in willen gaan zou je dan je gegevens: 06-nummer, postcode+huisnummer en laatste 3 getallen van het rekeningnummer in een privébericht naar me toe willen sturen?
Ik kan ze dan aanzetten voor je. :)

Ik hoor het graag van je.
Reputatie 1
Badge +1
Hey sebas1,

Ik heb de smsjes voor je aangezet. 🙂
Ik wil je ook als tip meegeven dat je verlengbaar bent, en dat je voortaan je overgebleven belminuten en mb's meeneemt naar de volgende maand. 🙂 Op deze manier kan je een buffer voor jezelf opbouwen en zou je niet perse je bundle hoeven te verhogen, mocht je weer een keer wat meer moeten bellen.

Groetjes Marissa.
Oké bedankt voor het advies. Zal er eens over nadenken. Moet ook internet voor thuis hebben misschien dat ik het kan combineren

Reageer