beantwoord

Hoeveel maanden voor einddatum contract verlengen?

• 31 januari 2018
  • 8 reacties
  • 454 keer bekeken

Reputatie 1
Goedendag,

Ik snap het niet meer. Op de site kan je verlengen vanaf 4 maanden voordat je abbo verloopt, maar hoe kan het dat mij in de winkel is gezegd dat ik hem 6mnd van te voren kan verlengen? We hebben hier in huis 2 abbonementen waarvan ze in aug en sept verlopen. Kunt u mij meer vertellen?
icon

Beste antwoord door jimny 31 januari 2018, 16:19

Weet niet welke winkel je geweest bent maar die hebben je verkeerd geinformeerd, een mobiel abonnement is echt waar verlengbaar 4 maanden voor einddatum huidige abonnement
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Weet niet welke winkel je geweest bent maar die hebben je verkeerd geinformeerd, een mobiel abonnement is echt waar verlengbaar 4 maanden voor einddatum huidige abonnement
Reputatie 1
Ik ben in Haarlem centrum geweest. Bedankt voor de informatie.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo D.bout, het klopt wat jimny je heeft aangegeven. Je kunt pas 4 maanden voor de einddatum van je contract verlengen. Excuses dat je verkeerd bent geïnformeerd door mijn collega.
Reputatie 1
Hallo, ikzelf heb een abonnement die 10-07-2018 afloopt, en zou ik dus per 10-03-2018 kunnen verlengen, maar dat heb ik 16-01-2018 wél voor elkaar gekregen...dus.
Hallo, ikzelf heb een abonnement die 10-07-2018 afloopt, en zou ik dus per 10-03-2018 kunnen verlengen, maar dat heb ik 16-01-2018 wél voor elkaar gekregen...dus.

Van Sim Only naar abonnement met toestel?
Reputatie 1

Van Sim Only naar abonnement met toestel?

Gewoon in de winkel?? Als dat zo is hebben ze mij namelijk ook verteld
Reputatie 1
Nee, gewoon via de bestellijn. In eerste instantie heb ik geprobeerd via de website te verlengen, maar op de een of andere manier kreeg ik geen sms ter bevestiging, en heb dus uiteindelijk de bestellijn gebeld. Ik heb er bij gezegd dat ik pas vanaf 10 maart 2018 kon verlengen, maar dit was geen probleem. Al 3 weken een nieuw toestel in huis!!!
Betreft een gewone verlenging van een abonnement, met toestel.
Reputatie 1
Nee, gewoon via de bestellijn. In eerste instantie heb ik geprobeerd via de website te verlengen, maar op de een of andere manier kreeg ik geen sms ter bevestiging, en heb dus uiteindelijk de bestellijn gebeld. Ik heb er bij gezegd dat ik pas vanaf 10 maart 2018 kon verlengen, maar dit was geen probleem. Al 3 weken een nieuw toestel in huis!!!
Betreft een gewone verlenging van een abonnement, met toestel.

Ok dan ga ik toch is even kijken dank je wel voor je info

Reageer