beantwoord

Hoeveel abonnementen heb ik

• 23 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 142 keer bekeken

Ik wou weten hoeveel abonnementen ik heb op mijn naam staan van telfort

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 24 oktober 2019, 19:31

Hoi@telfortabbo, welkom hier op ons forum. 

Ik begrijp dat je niet zeker weet hoeveel abonnementen je hebt? Is er iets gebeurd waardoor je dit niet zeker weet, wat voor mij handig is om te weten? Gaat het om mobiele abonnementen of (ook) om een abonnement voor thuis? Als je me iets meer uitleg geeft, kan ik je hier beter mee helpen. Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Hoi@telfortabbo, welkom hier op ons forum. 

Ik begrijp dat je niet zeker weet hoeveel abonnementen je hebt? Is er iets gebeurd waardoor je dit niet zeker weet, wat voor mij handig is om te weten? Gaat het om mobiele abonnementen of (ook) om een abonnement voor thuis? Als je me iets meer uitleg geeft, kan ik je hier beter mee helpen. Ik hoor het graag van je.

Het gaat om mijn mobiele abonnementen bij telfort deze abonnementen gebruik ik al heel lang niet meer omdat ik een ander provider heb, ***************, ik weet die mobiel nummers ook niet meer misschien dat jullie een sim kaart kunnen opsturen naar mijn adres

Admin: persoonlijke gegevens verwijderd i.v.m. privacy.

Reputatie 8
Badge +9

Hi @telfortabbo, ik kijk graag naar wat ik voor je kan doen. Heb je de mobiele nummers niet meegenomen als overstap toen je naar een andere provider bent gegaan? Kan je me vertellen hoeveel mobiele abonnementen je ongeveer hebt gehad bij ons?

Kan je voor mij ook je gegevens toevoegen in je forumprofiel? Het gaat om de postcode en huisnummer waar de abonnementen op staan/stonden, volledige naam van de contractant, geboortedatum van de contractant en laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer. Als je deze gegevens invult bij ‘Extra informatie’, dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij.

Reageer