beantwoord

Hoelang van tevoren mag je een mobiel abonnement verlengen

• 1 november 2016
  • 18 reacties
  • 1025 keer bekeken

Reputatie 1
Had even een vragen
Tot gister kon ik mijn abonnement verlengen op 2 november 2016 maar sinds vandaag zie ik bij mijn Telfort dat ik pas 2 januari 2017 kan verlengen
Ik dacht dat je altijd 6 maanden van tevoren mocht verlengen als je bij dezelfde provider blijft?
Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Marissa - Telfort 4 november 2016, 12:27

Hey meewis,

Neem even contact op met onze klantenservice. Wanneer je aangeeft dat je graag wil verlengen, kunnen wij nog kijken wat we voor je kunnen doen. :)

Veel success! 🙂
Bekijk reactie

18 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Abonnementen verlengen zonder toestel is vanaf 3 maanden voor afloop contract en 6 maanden verlengen is met toestel.
Reputatie 1
Abonnementen verlengen zonder toestel is vanaf 3 maanden voor afloop contract en 6 maanden verlengen is met toestel.

Ik wil verlengen met een toestel maar op mijn telfort staat verlengbaar vanaf 2 januari 2017
Reputatie 1

Ik wil verlengen met een toestel maar op mijn telfort staat verlengbaar vanaf 2 januari 2017

en tot gister stond er in mijn telfort verlengbaar vanaf 2 november 2016!
Reputatie 8
Badge +10
Klopt... met ingang van 1 november 2016 (vandaag dus) is dit geen 6 maanden maar 4 maanden van tevoren...
Reputatie 1
Klopt... met ingang van 1 november 2016 (vandaag dus) is dit geen 6 maanden maar 4 maanden van tevoren...

Dat is jammer hier baal ik van! Net een dag voordat ik eigenlijk mocht verlengen
Reputatie 8
Badge +18
Wellicht kun je van die 4 maanden afkomen, want bij vragen over verlengen zijn de voorwaarden nog niet aangepast en wordt de termijn van 6 maanden nog steeds genoemd

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/verlengen-mobiel-abonnement.htm
Reputatie 8
Badge +18
Wellicht kun je van die 4 maanden afkomen, want bij vragen over verlengen zijn de voorwaarden nog niet aangepast en wordt de termijn van 6 maanden nog steeds genoemd, keek nog ff snel maar vette pech voor je het is zojuist aangepast naar 4 maanden.

Reputatie 1
Wellicht kun je van die 4 maanden afkomen, want bij vragen over verlengen zijn de voorwaarden nog niet aangepast en wordt de termijn van 6 maanden nog steeds genoemd, keek nog ff snel maar vette pech voor je het is zojuist aangepast naar 4 maanden.

Dank je wel maar net geprobeerd en helaas ik mag niet verlengen ik vind dit echt zuur hoor
dit is weer een goede zet van Telfort maar niet heus en dat zonder de klanten te informeren!!
Reputatie 8
Badge +18
Jammer had geen printscreen gemaakt helaas, maar is het ook niet mogelijk om nu te verlengen met als ingangsdatum 2 januari 2017
Reputatie 1
Jammer had geen printscreen gemaakt helaas, maar is het ook niet mogelijk om nu te verlengen met als ingangsdatum 2 januari 2017

Ik mocht tot gisteren verlengen vanaf 2 november 2016
Maar sinds vandaag is het veranderd naar 2 januari 2017
Met ingang van vandaag is het veranderd van 6 maanden naar 4 maanden
Reputatie 8
Badge +18
Webcare leest altijd mee dus die geven vast wel een reactie
Reputatie 8
Badge +10
Ik vrees dat ook webcare niets voor je kan doen, de wijziging van 6 naar 4 maanden is per vandaag doorgevoerd in het ordersysteem en ook een webcaremedewerker heeft geen keus meer.
Reputatie 1
Ik vrees dat ook webcare niets voor je kan doen, de wijziging van 6 naar 4 maanden is per vandaag doorgevoerd in het ordersysteem en ook een webcaremedewerker heeft geen keus meer.

Denk dat ik in dit geval gewoon pech heb
Jammer dat ze per vandaag de wijziging hebben doorgevoerd
Reputatie 1
Webcare leest altijd mee dus die geven vast wel een reactie

Heb gewoon pech gehad helaas
Reputatie 8
Badge +16
Hallo meewis, ik begrijp dat het vervelend is dat je nu niet kan verlengen. Sinds 1 november 2016 is de mogelijk om te verlengen verkort van 6 naar 4 maanden. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Reputatie 1
[quote=Stephen - Telfort]Hallo meewis, ik begrijp dat het vervelend is dat je nu niet kan verlengen. Sinds 1 november 2016 is de mogelijk om te verlengen verkort van 6 naar 4 maanden. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd.[/quote

Dank je wel! Ik vind het zeker heel vervelend zeker omdat ik er al een tijdje naar uitkijk! Zelf vind ik het wel erg lullig en jammer dat Telfort zijn klanten niet eens netjes op de hoogte heeft gesteld
Maarja het nu eenmaal zo!
Reputatie 1
Badge +1
Hey meewis,

Neem even contact op met onze klantenservice. Wanneer je aangeeft dat je graag wil verlengen, kunnen wij nog kijken wat we voor je kunnen doen. :)

Veel success! 🙂
Reputatie 1
Hey meewis,

Veel success! :)

Dank u wel voor de tip
Zal zeker contact opnemen met de klantenservice

Reageer