beantwoord

Hoe snel antwoord op een vraag hier in t forum?

• 29 juli 2013
  • 7 reacties
  • 1465 keer bekeken

Hoe snel kan ik een antwoord op mijn vraag hier in het forum verwachten... of geldt hier ook binnen 10 werkdagen... (zo lang heb ik de tijd niet...) en telefonisch hebben ze storing dus dat kan ook al niet...
icon

Beste antwoord door jimny 29 juli 2013, 14:42

Je kunt een probleem hier in het forum posten en meestal krijg je vrijwel dezelfde dag antwoord van ervaren forumgebruikers hier en als dat niet tot een oplossingkomt dan komt webcare Telfort in actie binnen drie dagen.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Dat ligt eraan hoe snel iemand je vraag leest een antwoord weet.
haha...

Zijn dit alleen "gewone mensen" of antwoorden hier ook medewerk(st)ers van telfort???
Reputatie 8
Badge +17
Je kunt een probleem hier in het forum posten en meestal krijg je vrijwel dezelfde dag antwoord van ervaren forumgebruikers hier en als dat niet tot een oplossingkomt dan komt webcare Telfort in actie binnen drie dagen.
Okay dank je wel
Reputatie 8
Badge +16
De snelste manier om antwoord op een vraag te krijgen is vaak toch de Telfort helpdesk. Op het forum krijg je niet altijd even snel antwoord.

Er zijn ook medewerkers van Telfort Webcare op het forum aanwezig... Die zijn duidelijk herkenbaar als Telfort-medewerker.
Reputatie 8
Badge +17
Als je vraag gaat over het voortijdig beeindigen gaat van je abonnement dan kun je zoals Franzki ook al aangeeft het beste bellen met de helpdesk voor een snel antwoord.
Badge +2
@Maayke76,

Welkom op het forum!

Wij kampen met dezelfde storing als onze klantenservice, maar je kunt wel vast jouw vraag stellen. Graag lees ik van je.

Daphne

Reageer