beantwoord

Hoe plafond instellen of bericht krijgen bij bereiken van ingestelde bundel?

• 16 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 335 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 4 reacties
Hallo,
Van de maand oktober heb ik een factuur van €45,23 gekregen in plaats van €30,50 en ik weet niet waarom deze hoger is dan het vaste bedrag. Ligt dit aan de bundelwijziging? Ik kan de pdf ervan nog niet zien, maar ik vraag me af hoe ik kan instellen dat ik niet kan bellen/smsen als ik het vaste bedrag heb bereikt. Ik kan geen optie vinden om een plafond in te stellen of überhaupt een melding te krijgen als ik buiten de bundel bel/sms. Kan iemand me hierbij helpen? Ik moet toch bericht (kunnen) krijgen als ik aan de limiet zit? En volgens mij doet het na langer dan 10 minuten gratis bellen het ook niet.
Vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Ira 25 oktober 2016, 17:38

Ik heb ondertussen de uitleg van de factuur gezien en het is toch een andere reden geweest. Ik ging uit van bundeloverschrijding omdat dit wel eens eerder is gebeurd, maar ik heb inmiddels ook een knop gevonden om die sms in te stellen, die stond blijkbaar uit.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Ira!

Welkom.

Je behoort inderdaad een sms'je te krijgen als je het einde van de bundel nadert. Hier gaat dus iets mis. Het is niet mogelijk om een 'plafond' in te stellen voor het gebruik van de bundel. Ik denk ook niet dat dat nodig is, als je netjes een sms'je krijgt die je attendeert op eventuele hogere kosten.

Graag kijk ik voor je na wat er precies aan de hand is als je je 06-nummer, postcode en huisnummer naar mij stuurt in 'n privébericht.

Bedankt voor je reactie alvast.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Ira,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je daar een reactie gegeven. Wil je daar eens naar kijken alsjeblieft?
Ik heb ondertussen de uitleg van de factuur gezien en het is toch een andere reden geweest. Ik ging uit van bundeloverschrijding omdat dit wel eens eerder is gebeurd, maar ik heb inmiddels ook een knop gevonden om die sms in te stellen, die stond blijkbaar uit.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Ira,

Bedankt voor de terugkoppeling. Fijn dat het nu duidelijk(er) is.

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂