beantwoord

Hoe krijg ik contact met Telfort?

• 5 november 2012
  • 5 reacties
  • 10729 keer bekeken

Badge
gisteren kwam ik op de homepagina van telfort het terug bel service tegen,was dat weer aan het zoeken omdat ik geen genoeg btg heb om een duur klantenservicenummer te bellen.
weet iemand hoe ik dat kan vinden het gaat over een bestelling die ik geplaatst hebt maar word geleverd maar ook niet besteld is

vast bedankt
icon

Beste antwoord door Wieger DB 29 september 2017, 13:48

Op onze contactpagina vind je de mogelijkheden voor contact met Telfort. Natuurlijk kan je hier op een nieuw topic aanmaken en hier op het forum je vraag stellen.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@canton75,

Welkom op het forum! Telfort Mobiel heeft geen terugbelservice. Graag help ik u verder. Kunt u aangeven wat precies het probleem is? Dan zoek ik dit verder voor u uit. Hiervoor zijn ook uw naw-gegevens, e-mailadres, simkaartnummer en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Denise
Ik heb enkele maanden geleden een Internetaansluiting aangevraagd maar door de vele afwezigheid vanwege werkzaamheden, heb ik nooit het bruikleenmodem kunnen opvangen. Omdat ik met m'n mobiel geen 0900-kan bellen, heb ik per briefje gevraagd deze alsnog op te sturen.
Kunt u me de status van dit verzoek aangeven. Mijn gegevens: bestelnummer is 2479245, de naam is M. Hassan, geb.dat. 24-11-1964.
Bijvoorbaat dank 

Badge
Succes met Telfort, zelf heb ik 4 weken geleden mijn abon aangepast, 1 november zou het moeten werken, nu na 4 / 5 dagen nog geen internet.
Terwijl ze dit 3 weken van te voren hadden kunnen voorbereiden.
Best heer of mevrouw van telfort

Ik heb net gekeken op me bankrekening
En erg staat dat jullie geld hebben afgehaal deze maand hoe kan dat als ik staat afgemeld bij jullie. En ik wil weten waarom. Ik heb me afmeld al heel lang daar.ik ben al heen 29 juni weg bij jullie waarom heb jullie dan deze maand geld afgehaald. Kan jullie me hulpen

Groetjes c, h freire pimente
Reputatie 7
Badge +7
Op onze contactpagina vind je de mogelijkheden voor contact met Telfort. Natuurlijk kan je hier op een nieuw topic aanmaken en hier op het forum je vraag stellen.

Reageer