beantwoord

Hoe kom ik aan mijn simkaartnummer?

• 12 juli 2013
  • 43 reacties
  • 19342 keer bekeken

Toon het eerste bericht

43 reacties

Hallo,

Ik heb het zelfde probleem als besproken in dit forum. Ik heb 893126 voor het simkaartnummer gezet en toch kreeg ik een foutmelding. Kan ik geholpen worden?

Dank u.

Groeten 
Beste heer/mevrouw,

Ik zou graag mijn simkaartnummer willen weten. Ik heb mijn simkaart moeten knippen waardoor ik het nummer niet meer kan zien. Kunt u mij helpen?

Bedankt.
Reputatie 3
Badge +1
@babono,

Welkom op het forum! Is het inmiddels gelukt?

@animalcrossing,

Uiteraard voorzie ik je graag van jouw simkaartnummer. Stuur jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht.

Denise
Beste Denise,

Ook ik heb het probleem dat ik mijn simnummer bij het overstappen moet opgeven maar dit niet lukt.
Ik heb de 13 cijferige code op mijn simkaart ingevuld met daarvoor de 6 cijfers: 893126.

Zou u me kunnen helpen?

Gr. kakabra
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum kakabra!

Erg vervelend dat het niet lukt. Kun je het eens zonder deze '893126' cijfers er voor proberen? Het simkaartnummer vind je aan de achterkant van jouw simkaart. Mocht het niet lukken dan adviseer ik je om contact te leggen met jouw nieuwe provider. Zij kunnen de aanvraag voor nummerbehoud vervolgens handmatig invoeren.

Succes!

Denise
Reputatie 3
Badge +1
Beste heer/mevrouw,

Ik zou graag mijn simkaartnummer willen weten. Ik heb mijn simkaart moeten knippen waardoor ik het nummer niet meer kan zien. Kunt u mij helpen?

Bedankt.

Verstuurd via een privébericht :)

Denise
Bij Telfort is het simkaartnummer ook Online via Mijn Telfort opvraagbaar, klik daarvoor op:
https://www.telfort.nl/ecare/mijntelfort/mobiel/toestel_sim/instellingen/
Login en kijk achter simkaartnummer ;)

893126 is de telfort-sim-code, deze staat normaal niet op je simkaart.
Als in je nummerbehoud formulier niet automatisch 893126 invuld, kun je dit in de meeste gevallen beter weglaten. En alleen de (laatste) 13 cijfers invullen.
Ik wil overstappen naar een andere provider maar krijg te horen dat mijn SIM nummer niet overeenkomst met met mijn telefoon nummer. Wat kan ik hier aan doen?
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Christiaan12!

Jouw simkaartnummer vind je aan de achterzijde van jou simkaart en bestaat uit 13-cijfers.
Mocht het niet lukken dan kun je het beste even contact leggen met jouw nieuwe provider. Zij kunnen vervolgens handmatig een aanvraag indienen.

Succes!

Denise
Ook bij mij wordt het simkaartnummer niet herkend; of ik er nu 893126 voor zet of niet. Graag hoor ik wat ik moet doen.
Hallo,

Ik heb het probleem dat mijn simkaart is geknipt waardoor ik mijn Simkaartnummer (ICCID) niet kan achterhalen.

Groet,
Arjon
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Yvonne67 en arj0n!

Balen dat het niet lukt. Stappen jullie over naar een andere provider? Dan kunnen jullie het beste contact leggen met de nieuwe provider, zij kunnen dit proces dan begeleiden. Het simkaartnummer bestaat uit 13-cijfers en is te vinden aan de achterzijde van jouw simkaart en in Mijn Telfort.

Stappen jullie over naar Telfort? Dan kijk ik graag met jullie mee waar het misgaat. In dat geval ontvang ik graag jullie naw-gegevens, 06-nummer, e-mailadres en het simkaartnummer van de huidige provider via een privébericht.

Denise
De simkaart is kleiner geknipt voor IPhone gebruik, dus vermoed dat het simkaartnummer eraf geknipt is. Hoe kom ik nu aan dit nummer?? Dank!
De simkaart is kleiner geknipt voor IPhone gebruik, dus vermoed dat het simkaartnummer eraf geknipt is. Hoe kom ik nu aan dit nummer?? Dank!
Ondertussen al gelukt
Reputatie 8
Badge +15
Simkaartnummer kan je ook terug vinden via Mijn Telfort > Toestel en simkaart. :)

In een iPhone is het simkaartnummer terug te vinden onder de instellingen. Je kan het simkaartnummer vinden via de volgende stappen:

instellingen
Algemeen
Info
ICCID
Graag wil ik ook mijn simkaartnummer weten omdat het van de simkaart is geknipt.
Ik zie het niet in Mijn Telfort.

Kunnen jullie dit voor mij achterhalen?

Edit: Ik geloof dat het toch al gelukt is.
Ik heb hetzelfde probleem.
Heb je Android? Daarvoor kun je een app gebruiken... sim card number. Ontwikkeld door gsmdev.
Te vinden in de Google play store.

Reageer