beantwoord

Hoe kom ik aan mijn simkaartnummer?

• 12 juli 2013
  • 43 reacties
  • 19421 keer bekeken

Ik kan in mijn telfort - toestel en simkaart niet mijn simkaartnummer vinden, waar staat deze??
icon

Beste antwoord door Denise 12 juli 2013, 12:24

@pattt,

Je vindt het simkaartnummer achterop jouw simkaart. Succes!

Denise
Bekijk reactie

43 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@pattt,

Je vindt het simkaartnummer achterop jouw simkaart. Succes!

Denise
Hoi Denise, 
als ik het nr invul krijg ik een melding dat deze niet overeenkomt met de serviceprovider. het nr dat ik heb gebruikt is 8931261012211, waarbij de laatst 7 achterop de simkaart staan.
hoe kom ik nu aan het juiste nr?
gr, Patrick
Reputatie 3
Badge +1
@pattt,

Dat is inderdaad vreemd. Ik kijk graag voor je na wat het juiste simkaartnummer is.
Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken via een privébericht?

Denise
Ook ik zit met het zelfde probleem.
Ook mijn simkaart is geknipt waardoor ik het kaart nummer niet meer kan achterhalen.
Zou Telfort deze ook voor mij kunnen opzoeken?

Alvast mijn vriendelijke dank.
Badge +2
@mwsmits,

Welkom op het forum!

Graag ga ik voor jou aan de slag. Hiervoor zijn jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne
@mwsmits,

Welkom op het forum!

Graag ga ik voor jou aan de slag. Hiervoor zijn jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In https://"http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29382"kun je de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne

Goedeavond
Hier hetzelfde probleem mijn simkaartnummer word niet geaccepteerd(als zijnde niet een geldig telfort nummer)
Kan u het voor mij zoeken.

Alvast bedankt voor de moeite
Ik heb hetzelfde probleem. Ik wil naar een andere provider overstappen en heb daarvoor mijn simkaartnummer nodig. Als ik het nummer achterop mijn simkaart invul, komt deze niet overeen met de provider, zegt de website. Hoe kom ik aan het goede nummer?
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum belzebel!

Kun je het nogmaals proberen en '893126' voor het simkaartnummer plaatsen? Laat je mij weten of het gelukt is?

Denise
Hoi Denise,

Bedankt voor je antwoord. Helaas heeft dit geen effect. Nog altijd hetzelfde zinnetje. Wat kan ik nu nog doen?

groet!
Reputatie 3
Badge +1
@belzebel,

Wat vervelend dat het niet lukt. Het simkaartnummer vind je aan de achterkant van de Telfort simkaart en bestaat uit 13-cijfers. Deze dien je in te voeren met daarvoor '893126'. Mocht dit niet lukken dan ontvang ik graag jouw naw-gegevens, 06-nummer en simkaartnummer via een privébericht. Vervolgens zal ik nagaan of het simkaartnummer overeenkomt.

Denise
Het lukt inderdaad nog steeds niet. Hoe stuur ik je een privebericht?
Reputatie 3
Badge +1
@belzebel,

Dat is balen. Je kunt mij een privébericht sturen.

Denise
Reputatie 8
Badge +15
@belzebel

Het nummerbehoud vraag je aan via de website van de nieuwe provider neem ik aan?
Als Service provider geef je Telfort aan?
Als Netwerk provider geef je KPN aan?
Ik heb hetzelfde probleem met mijn simkaartnummer. Kan u mij ook vertellen wat mijn nummer is?
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum 06********,

Jouw simkaartnummer vind je achter op de Telfort simkaart. Het kan zijn dat je hier voor '893126' moet plaatsen. Heb je dit al geprobeerd? Mocht er alsnog onduidelijkheid zijn, dan ontvang ik graag een privébericht met jouw naw-gegevens en 06-nummer. Graag ontvang ik ook een suggestie voor een gebruikersnaam, aangezien dit een openbaar forum is.

Denise
Hallo,

Ik heb het zelfde probleem als besproken in dit forum. Ik heb 893126 voor het simkaartnummer gezet en toch kreeg ik een foutmelding. Kan ik geholpen worden?

Dank u.

Groeten
Reputatie 8
Badge +16
Netwerkprovider KPN
Serviceprovider Telfort
Simkaarnummer 893126 + 13 cijfers! dus geen letters van je SIM kaart.
Hoi,

Ik word gevraagd om een provider, wordt dan KPN of Telfort bedoeld?

Dank.

Groet,
Reputatie 3
Badge +1
@USAQA,

Je kiest van voor Telfort :)
Laat je weten of het gelukt is?

Denise
Hoi Denise,

Dat lukt dus niet :(

Groet
Reputatie 3
Badge +1
@USAQA,

Vervelend dat het niet is gelukt. Heb je al een abonnement afgesloten? In dit geval kan ik de aanvraag voor nummerbehoud aanvragen. Hiervoor ontvang ik graag jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht.

Denise
Beste

Als ik het nr invul krijg ik een melding dat deze niet overeenkomt met de serviceprovider. het nr dat ik heb gebruikt is 893126110*******, waarbij de laatst 13 achterop de simkaart staan.
hoe kom ik nu aan het juiste nr?
Gr, Ben
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Ben1989,

Het wordt voor je uitgezocht! Mijn excuses voor het ongemak.

Denise
Ik heb precies hetzelfde probleem. Mij lukt het na verschillende pogingen nog steeds niet. Ook met de extra 893126 ervoor
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum jcn!

Je kunt hiervoor het beste contact leggen met jouw nieuwe provider, zij kunnen jouw verder helpen.
Stap je over naar Telfort? Dan ontvang ik graag jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht.

Denise

Reageer