beantwoord

Hoe kan ik een telefoonnummer blokkeren op mijn samsung galaxy ace?

• 24 juli 2013
  • 5 reacties
  • 29251 keer bekeken

Goedemiddag,
Ik heb een samsung galaxy ace toestel en wil een telefoonnummer die mij belt blokkeren, hoe moet dat op deze telefoon?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 26 juli 2013, 21:31

Beltoets > Logbestanden > Druk op het nummer wat je wilt blokkeren en hou het ingedrukt tot je een venster met een aantal opties krijgt.
Kies daar de optie "Toevoegen aan weigerlijst".
Als het om een afgeschermd nummer gaat dan kan het niet.
Bekijk reactie

5 reacties

Badge +1
probeer het eens met een app:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.flexaspect.android.everycallcontrol
Reputatie 8
Badge +15
Beltoets > Logbestanden > Druk op het nummer wat je wilt blokkeren en hou het ingedrukt tot je een venster met een aantal opties krijgt.
Kies daar de optie "Toevoegen aan weigerlijst".
Als het om een afgeschermd nummer gaat dan kan het niet.
Je kunt hiervoor in de google playstore een app downloaden, deze heet "BLACKLIST" hiermee kun je nummers afzonderlijk in de blacklist zetten maar ook nummers die anoniem bellen of nummers in je contactenlijst, deze app maakt het ook mogelijk om SMS en MMS berichten van de nummers die je selecteerd te blokkeren.  Alleen whatsapp berichten moet je in whatsapp zelf blokkeren. 
Stel nou dat ik iemand wil blokkeren, maar die persoon heeft nog geen smsje gestuurd en ook nog niet gebeld? We hebben tot nu toe alleen maar whatsapp gebruikt.
Reputatie 8
Badge +15
Stel nou dat ik iemand wil blokkeren, maar die persoon heeft nog geen smsje gestuurd en ook nog niet gebeld? We hebben tot nu toe alleen maar whatsapp gebruikt.
Ligt eraan welk toestel je hebt.
Bij mijn Galaxy S3 kan dat via Telefoon app > Oproep-instellingen > Oproep weigeren > Lijst voor automatisch weigeren > + symbool. Daar kan je een telefoonnummer toevoegen.
Anders wellicht via een app zoals in dit topic is beschreven.

Reageer