beantwoord

Hoe kan ik een pincode instellen?

• 25 april 2012
  • 4 reacties
  • 4224 keer bekeken

Ik heb een sim only abonnement. Hoe kan ik een pincode instellen? Ik heb een Nokia telefoon van Vodafone.
icon

Beste antwoord door Laila 26 april 2012, 17:15

Welkom op het forum miriam.vossen! De standaardpincode is 0000. Hoe u de pincode kunt wijzigen in een persoonlijke pincode is afhankelijk van uw telefoon. Kijk hiervoor in de handleiding van uw telefoon.

Probeert u de instellingen op te vragen via 1300 en lukt dat niet? Ga dan naar www.telfort.nl/instellen om uw telefoon handmatig in te stellen.

Laïla
Bekijk reactie

4 reacties

Badge
FF googlen leverde deze hits op succes.

http://www.google.nl/#q=pincode+instellen+nokia&hl=nl&lr=lang_nl&tbs=lr:lang_1nl,qdr:m&prmd=imvns&source=lnt&sa=X&ei=aA2ZT478NYfZ8AO33K2LBg&ved=0CBIQpwUoBA&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=9f1b2aad285b958f&biw=1280&bih=865
Helaas werkte geen van de links. Bedankt. Ik kan geen sms 1300 versturen en de code die bij de simkaart stond werkt ook niet.
Badge
Welkom op het forum miriam.vossen! De standaardpincode is 0000. Hoe u de pincode kunt wijzigen in een persoonlijke pincode is afhankelijk van uw telefoon. Kijk hiervoor in de handleiding van uw telefoon.

Probeert u de instellingen op te vragen via 1300 en lukt dat niet? Ga dan naar www.telfort.nl/instellen om uw telefoon handmatig in te stellen.

Laïla
bedankt Laura zal ik proberen.

Reageer