Hoe kan ik de cover van me nokia6310i weghalen en nieuwe opzetten?

• 9 november 2012
  • 5 reacties
  • 1978 keer bekeken

ik heb vandaag me nokia6310i in de handen kunnen hebben! (:

Maar het probleem is dat ik hier graag een nieuwe cover erop wil hebben, alleen het is heel lastig om het eruit te krijgen,
en ik heb overal gezocht maar op youtube heb ik niks kunnen vinden, en ik heb alleen 2 topics op internet erover gezien, maar heel onduidelijk...

en de reden dat ik een nieuw cover erop wil? dat is omdat de toetsen een klein beetje bewegen als ik erop druk,
en ook dat de zijkant van me telefoon niet echt heel stevig zit zegmaar,

dus kan iemand me hier alsjeblieft helpen?? want het is wel een prachtding, );

en nee. ik ga niet de bedrijf bellen waar ik het heb bestelt (het is overigens telecomweb)

@edit

is het mischien een idee als de phone house voor mij de cover eropzet ? 

5 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Geen idee of de Phonehouse dit voor je kan doen, je kan het altijd proberen 😉 .

Deze topics vind ik via Google:
- Telecomvergergelijker; frontje vervangen
- pocketinfo
- Dit topic

Deze zijn in het engels:
Howard Forums
Moneysavingexperts

Wat ik begrijp is dat je de schroefjes met een speciale schroevendraaier (torx 6) moet losdraaien en dan aan de bovenkant voorzichtig moet wiebelen zodat het los schiet.
Haayhaay !!

hier heb ik nou wat aan ! Heel aardig dat je de informatie hebt proberen te zoeken en hier te plaatsen !

ik zal Kijken wat ik ermee kan doen en ook dit laat ik weten !!

Dankjewel !

xx geboren-in-1998
Nou koffiemok !

Ik heb toch maar gebeld naar het bedrijf waar ik heb gebeld !

en ze zeiden tegen mij dat ze het kosteloos voor mij gaan repareren maar ik moest wel een kopie factuur met de telefoon meezenden ! (:

en ik ben nu net thuis gekomen !

dus ik ben heel erg goed en vriendelijk geholpen door die bedrijf ! (:

maar uhh.... die informatie die je aan mij geefde zal ik gebruiken.... heel erg handig, en wie weet zal ik een torx6 schroevendraaier bestellen binnenkort,

Heel aardig van je dat je me altijd helpt ! (:
Reputatie 8
Badge +15
Een forum is er voor elkaar om elkaar te helpen Geboren-in-1998 :D
En ok, heb 2 jaar webcare gedaan bij een ander bedrijf die een forum hebben, facebook & twitter.
En als je het even niet weet dan is Google heel handig als je weet hoe te gebruiken 😉
Ohhh maar!! ik had ook al proberen te zoeken op google maar bij mij was het niet gelukt in ieder geval !

en wat leuk dat je 2 jaar webcare hebt gedaan bij een ander bedrijf! geen wonder dat je zo professioneel praat ! (: (wat voor bedrijf het ook mag zijn ;P)

en jaa inderdaad! een forum is inderdaad om elkaar te helpen!! 😃

Reageer