beantwoord

Hoe kan ik contact krijgen met Telfort?

• 25 juli 2012
  • 6 reacties
  • 3709 keer bekeken

Badge
ik vandaag diverse keren geprobeerd om contact te krijgen met telfort chat.
maar daar krijg je geen reactie behalve telfort heeft de chat gesloten 300 sec. geen aktieviteit.
als er niemand zit waarom bieden jullie het dan aan ?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 29 september 2017, 10:40

Hoi Ducky, ik begrijp dat je je vraag aan Telfort wilt stellen. Mag ik je daar bij helpen? Zo ja, wil je dan je vraag stellen in een reactie of een nieuw topic openen? Anders kan je ook contact opnemen met de klantenservice.
Bekijk reactie

6 reacties

Badge
Mijn excuses dat u geen reactie heeft ontvangen. Waarmee kunnen wij u helpen?

Laïla
Reputatie 1
Badge
Chat is gewoon verdwenen, vreemd hoor. Ik probeerde het vanavond ook, maar staat geen chat meer bij :?
Reputatie 8
Badge +18
Chat is gewoon verdwenen, vreemd hoor. Ik probeerde het vanavond ook, maar staat geen chat meer bij :?

De chat bestaat nog steeds, echter er zijn nog meer opties om in contact te komen bv via facebook, twitter, helpdesk en dit forum
Reputatie 1
Badge
jimny, waar is de chat dan te vinden? Staat niet meer bij contact!Mijn excuses dat u geen reactie heeft ontvangen. Waarmee kunnen wij u helpen?

Laïla
Reactie van 5 jaar geleden?????
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Ducky, ik begrijp dat je je vraag aan Telfort wilt stellen. Mag ik je daar bij helpen? Zo ja, wil je dan je vraag stellen in een reactie of een nieuw topic openen? Anders kan je ook contact opnemen met de klantenservice.
Reputatie 1
Badge
Nee Wieger, bedankt. Het hoeft al niet meer!

Reageer