Hoe kan iemand anders MMS met mijn nummer versturen?

• 7 december 2012
  • 5 reacties
  • 2130 keer bekeken

Badge
In eens worden er MMSjes door mijn nummer versturt. Hoe kan dat? Ik heb mijn mobile telfoon altijd bij me
Dat is best wel raar toch?
Nou ik ga echter niet voor iets betalen , wat ik zelf niet doe.
Ik stuur nooit MMS naar iemand toe.

Zou leuk zijn als ik daar op een antwoord kan krijgen hoe dat kan

Mvg

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Ja, raar...

en je weet zeker dat je collega's of klasgenoten niet aan je telefoon hebben gezeten?

Je telefoon zal nooit uit zichzelf MMSjes versturen.
Badge
Hehe Klasgenoten 😉 Dat is goed. Ik ben 38 jaar en heb er geen Klasgenoten ik ben moeder en huisvrouw en mijn telefoon is bij mij.
Alleen bij mij.
Ik denk dat het misschien door Mijn Telfort zelfs gestuurt is ofwel ik zelf het passwoord al verandert heb.
Dus ja....Het blijft raar maar ik zal toch niet voor iets betalen wat ik al zei, voor wat ik niet doe
Reputatie 8
Badge +15
Je kunt alleen web sms versturen via mijn telfort.
Ik begrijp dat de mmsjes op de factuur staan?
Dan zijn ze geregistreerd door je simkaart en dus verstuurd. Misschien iemand van het gezin die ze verstuurd heeft?
Heb je al gecontroleerd of je ze terug kan vinden bij verzonden items?
Misschien verkeerde instelling in je telefoon?
Badge +4
Of een (gratis) spelletjes-app die stiekem MMS verstuurt oid.
Reputatie 3
Badge +1
@Ang3l,

Wat vervelend dat er mms-berichten worden verstuurd terwijl jij hier geen weet van hebt.
Als er op de factuur zichtbaar is dat er een mms is verstuurd dan kunnen wij met zekerheid zeggen dat dit het geval is. De simkaart registreert namelijk het verbruik. Wellicht dat je iets hebt aan de reacties van de andere forumleden. Ik zou eventueel een blokkade voor jou kunnen plaatsen op het versturen van mms-berichten. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise

Reageer