beantwoord

Hoe dien ik een klacht in?

• 2 februari 2013
  • 5 reacties
  • 6649 keer bekeken

Reputatie 1
Na twee maanden telfortellende (daar zal ik hier niet verder over uitwijden) wil ik n klacht indienen.
Door de klantenservice ben ik verwezen naar het klachtenformulier op de website.
Maar ik vind nergens een klachtenformulier op deze website.
Wat is de telfort procedure voor een klacht?
icon

Beste antwoord door pruygje 2 februari 2013, 12:00

Bekijk reactie

5 reacties

Badge +1
https://www.telfort.nl/klantenservice/splitter/
Reputatie 1
tja, daar ben ik al geweest
maar hoe duidelijk is het dat ik hier terecht kan met een klacht?
Ik kan kiezen voor: bestel- en productinformatie, technische productondersteuning, wijzigingen of opzeggen en annuleren.
Tip: zorg dat hier ook een keuzemogelijkheid is voor het indienen van een klacht.

Duidelijkheid boven alles: zeker voor jullie klantenservice die heel van kastje naar de muur stuurt omdat een vraag niet aan de juiste persoon is gesteld
Reputatie 8
Badge +15
@AvdK
Wat je het beste kan doen is het onderwerp selecteren wat bij je klacht past. Vervolgens begin je het bericht met het volgende:
Type: Klacht
Onderwerp: (onderwerp)
En vervolgens duidelijk maar beknopt je klacht.
Het zal wel opgepakt worden door de klantenservice maar als het goed is doorgezet worden naar de betreffende afdeling.

Je kan de klacht ook schriftelijk indienen.
Klantenservice mobiel
Klantenservice Internet, vast bellen en telefonie.

Je kan ook wachten tot een moderator de klacht oppakt maar hou rekening met een verwerkingstijd van enkele werkdagen.
Ik bel om te vragen waarom mijn internet steeds vast loopt. Maar men gelooft me niet en verteld me dat ik moet bellen als de internet het niet doet. Mijn modem start telkens opnieuw op en dan willen ze dat ik precies bel wanneer de modem aan het resetten is. en er word ook verteld dat ik een nieuwe dsl kabel moet kopen. Waar blijft de service. ik vroeg ook om de naam van de medewerker en die zij ik ben niet verplicht om mijn naam door te geven dus hierbij doe ik dat niet.
Goedemorgen, graag wil ik weten waarom ik 2 keer abonnementskosten betaal over dezelfde periode (december, januari). Bvd. Groeten Janneke

Reageer