Het normale factuurbedrag

• 23 september 2016
  • 6 reacties
  • 168 keer bekeken

Badge
Op Mijn Telfort staat de tekst:

--BEGIN---
Maak je geen zorgen. Je eerste factuur is anders dan andere facturen. De eerste factuur is hoger doordat de ingangsdatum van je abonnement meestal niet de datum is waarop je maandelijks je belminuten, sms'jes en/of MB's ontvangt.
Je normale factuurbedrag is € 29,99
---EINDE--

Dit terwijl ik een abonnement (klantnummer 7727814) heb van EUR 12,50 per maand.
Ik wil voorkomen dat de tweede factuur (weer) misgaat, passen jullie dit ajb aan?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo vraagje888, het is bij ons ook bekend dat jouw maandelijkse abonnementskosten zijn vastgesteld op EUR 12,50.
Kun je een screenshot van de tekst maken en deze in dit topic plaatsen? Bij voorbaat dank!
Badge
Helaas, je bent net te laat, want sinds vandaag heb ik een tweede factuur gekregen.
Dus de melding die ik 3 dagen geleden (behorend bij de eerste factuur) nog zag, heeft Telfort nu weggehaald.
Ik kan er dus helaas geen schermprint meer van maken.

Op de tweede factuur staat nu trouwens:
Het bovenstaande bedrag wordt binnen vier weken op uw rekening gestort of wordt verrekend met uw uitstaande saldo.

Opvallend is echter dat mijn IBAN niet meer op de 2e factuur staat. (Het stond nog wel correct op de 1e factuur)
Gaan jullie het geld (EUR 7,50) naar hetzelfde IBAN (eindigend op 823) overboeken?
Badge
Ik zag een voicemail van jullie op de mobiel van mijn zoon. Misschien willen jullie telefonisch uitleggen wat er fout ging bij het incasseren? En dat het bedrag naar het juiste IBAN wordt overgemaakt? Maar bellen heeft geen zin, hij appt alleen maar met zijn mobieltje. Ik lees het graag hier op het forum. Veel dank!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo, het bedrag van EUR 7,50 wordt inderdaad op de genoemde bankrekening gestort. Is alles nu duidelijk?
Badge
Ja, we zullen er wel nooit achterkomen, waarom bij de eerste factuur die 29,99 werd genoemd.

Ja, de rest is helder. Natuurlijk gek dat op alle Telfort facturen mijn IBAN staat, alleen op deze factuur niet. En ik dacht dat dat misschien de oorzaak was voor de gemiste incasso van 3,33 vorige maand. maar dat wordt al in een ander forumbericht van mij uitgezocht als het goed is. Dus dat hoop ik nog te horen. Dit topic deze kan dicht. Dank!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden en excuses voor de verwarring. Zodra je weer vragen hebt over je factuur dan zie ik deze graag tegemoet in een nieuw topic. Op dit topic plaats ik een slotje zoals verzocht. 🙂