beantwoord

Help!!! ik wil de ingangsdatum wijzigen!!!

• 28 mei 2012
  • 3 reacties
  • 2110 keer bekeken

Beste telfort medewerker. ik heb sinds eergisteren 26 mei een sim only abbonement aangeschaft via de phone house (in de kalverstraat) maar die phone house medewerker zei helemaal niks over de ingangsdatum. en ik heb sinds gisteren een mail gekregen dat me ingangsdatum op 25 juli 2012 is (terwijl nummerbehoud al op 4 juni 2012 ingaat) en ik vroeg nog aan de phone house medewerker of ik een flexibele startdatum kon krijgen maar dat kon niet zei ze. dus ik vroeg me af of ik me ingangsdatum kan wijzigen want ik wil echt niet tot 25 juli wachten. dus alsjeblieft telfort! help me hiermee!!! want ik heb hier een mail over gestuurd en ik heb zelfs op facebook geplaatst op jullie pagina. ! dus ik wacht nu af! Mvg aren. (p.s. ik ben onder de 18 en me moeder is de contractant. mischien dat dit wat meer duidelijkheid geeft?)
icon

Beste antwoord door Guest21211 29 mei 2012, 16:28

Ik woude jullie allemaal laten weten dat dit ge-controleerd is door laila! en dat mijn ingangsdatum toch 4 juni 2012 is in plaats van 25 juli 2012! Nogmaals! bedankt! en wat mij betreft mag dit vraag gesloten worden en dan ben ik verder hier tevreden mee! en dit was het dat ik dit jullie wou laten weten! 😉
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

oke!! ik heb al een bericht gekregen op facebook van een ene laila. en ik heb dan al mijn gegevens verzonden naar laila op facebook. ik hoop dan dat ik toch mijn ingangsdatum kan wijzigen! 🙂
Ik woude jullie allemaal laten weten dat dit ge-controleerd is door laila! en dat mijn ingangsdatum toch 4 juni 2012 is in plaats van 25 juli 2012! Nogmaals! bedankt! en wat mij betreft mag dit vraag gesloten worden en dan ben ik verder hier tevreden mee! en dit was het dat ik dit jullie wou laten weten! 😉
Badge
Bedankt voor uw terugkoppeling, topic is hierbij gesloten.

Laïla