beantwoord

Heeft de Telfort winkel andere abonnementen dan op internet?

• 29 juni 2016
  • 3 reacties
  • 644 keer bekeken

Ik probeer contact met Telfort te krijgen, op de volgende manieren geprobeerd : telefoon en e-mail
Wanneer ik een e-mail stuur krijg ik een foutmelding, op verschillende apparaten geprobeerd.
Wanneer ik bel krijg ik 5 minuten lang te horen dat ik de eerstvolgende ben die geholpen word... en ik maar 90 cent per minuut betalen...
Telfort ik wil graag weten of er in de winkels andere abonnementen beschikbaar zijn dan die alleen op internet.
Ik wil graag mijn abonnement verlengen maar er is zo weinig keus... geen iphone 6S die al best lang uit is en als ik de iphone 6 wil kiezen kan ik die alleen nemen als ik ook even 300 euro erbij leg....
Winkel is niet bij mij in de buurt dus wil er niet voor niets heen gaan
Graag contact met mij opnemen
icon

Beste antwoord door Wieger DB 2 november 2017, 16:41

De Telfort winkel biedt dezelfde abonnementen aan als op onze website staan. Wel kan je via andere aanbieders, zoals www.belsimpel.nl, andere toestellen of aanbiedingen hebben in combinatie met een Telfort abonnement. Wil je weten hoe je in contact kan komen? Kijk dan hier.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Het is 50 cent PER GESPREK + de normale gesprekskosten. Je bent niet verplicht om bij Telfort te bestellen. Elke leverancier zoals Belsimpel, Budgetphone of noem maar een online toko kan jou een verlenging leveren met een toestel naar wens. Gezien de prijs van de iPhone 6 zal je wel een deel zelf bij moeten betalen.
Reputatie 8
Badge +17
bijvoorbeeld: https://www.belsimpel.nl/gsm/apple
Reputatie 7
Badge +7
De Telfort winkel biedt dezelfde abonnementen aan als op onze website staan. Wel kan je via andere aanbieders, zoals www.belsimpel.nl, andere toestellen of aanbiedingen hebben in combinatie met een Telfort abonnement. Wil je weten hoe je in contact kan komen? Kijk dan hier.

Reageer