beantwoord

Hard Reset LG Optimus L5-II

• 14 mei 2015
  • 8 reacties
  • 2455 keer bekeken

Het lukt me maar niet om deze telefoon een hard reset te geven.
Ik heb alles gedaan wat ze aan de telefoon zeiden, op internet gekeken maar het lukt me niet.
Er wordt gezet volume knop beneden, en de knop beneden op het toestel inhouden en dan de uit en aan knop om de telefoon aan te zetten.
Zodra hij trilt de uit en aan knop loslaten.
Het lukt me niet wie kan me helpen?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 14 mei 2015, 13:51

Op deze pagina staat uitgelegd hoe een hard reset te doen met de knoppen. Het staat in het Engels, hieronder in het Nederlands:

1: Toestel uitzetten
2: Aan/uit knop + Volume - + Quickbutton** gelijktijdig ingedrukt houden.
3: Wanneer het logo van LG verschijnt laat je alle knoppen los.
4: Krijg je een menu dan kies je "Whipe data/factory reset". Met de volume + en - navigeer je en met de aan/uit knop bevestig je.
5: Mocht je daarna nog een aantal regels krijgen dan kies je de regel met YES.

Het zal aan de telefoon al verteld zijn. Alle foto's, data etc gaan hiermee verloren.

**Het is niet de HOME button die je bij dit toestel moet gebruiken. Zie het plaatje.

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Op deze pagina staat uitgelegd hoe een hard reset te doen met de knoppen. Het staat in het Engels, hieronder in het Nederlands:

1: Toestel uitzetten
2: Aan/uit knop + Volume - + Quickbutton** gelijktijdig ingedrukt houden.
3: Wanneer het logo van LG verschijnt laat je alle knoppen los.
4: Krijg je een menu dan kies je "Whipe data/factory reset". Met de volume + en - navigeer je en met de aan/uit knop bevestig je.
5: Mocht je daarna nog een aantal regels krijgen dan kies je de regel met YES.

Het zal aan de telefoon al verteld zijn. Alle foto's, data etc gaan hiermee verloren.

**Het is niet de HOME button die je bij dit toestel moet gebruiken. Zie het plaatje.

Reputatie 8
Badge +15
Is het gelukt?
Reputatie 8
Badge +15
Toppie! 😃
Reputatie 8
Badge +2
@heidy.varkevisser,

Fijn dat je zo goed geholpen bent op ons forum! Wat was de reden van de reset? :)

@Koffiemok,

Klasse!

Michael
Reputatie 8
Badge +2
@heidy.varkevisser,

Oh jeetje, da's nooit handig inderdaad. Maar, goed dat het nu wel weer werkt. Veel plezier ervan!

Michael
Dank u wel
Is het gelukt?
Yep
Mijn zoon was zijn code kwijt en we konden niets meer doen.

Reageer