beantwoord

Hacking mijn telfort app

• 22 december 2019
  • 3 reacties
  • 112 keer bekeken

Hoi,

Ik keek gisteren voor het laast op mijn Telfort app en alles d9et prima maar het lijkt er op dat ik gehackt bent want moest in een 45 euro exstra betalen omdat ik elke keer tot 45 euro  via de app steeds 5 euro MBs bij bestelde.  Mijn vraag is wie daar bij kan helpen ? 

Met vriendelijke groeten N. Heukelum 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 27 december 2019, 09:04

Hoi @N. Heukelum, welkom hier.

Ik heb even meegekeken op de factuur. Ik zie inderdaad dat er 6 keer een extra bundel is aangevraagd. Ik kan echter niet zien wie dit gedaan heeft. Ik kan dus zo niets aan de kosten doen, tenzij je op een of andere manier kan aantonen dat je gehackt bent. Ik kan je net als de rest niets anders adviseren dan jouw wachtwoord aan te passen. 

Bekijk reactie

3 reacties

Hallo @N. Heukelum , ik zou vast begiinen met je wachtwoord te wijzigen voor MijnTelfort.

Het gaat om het bij bestellen van data voor een mobiel abonnement? Er is negen(9) keer extra Mb's aangevraagd op jou nummer? Je kan deze zelf ook terug zien in je verbruiks app? Dat zou neer komen op 4,5 Gb extra die je in je verbruiks app moet terug vinden.

Uit voorzorg inderdaad het wachtwoord veranderen.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @N. Heukelum, welkom hier.

Ik heb even meegekeken op de factuur. Ik zie inderdaad dat er 6 keer een extra bundel is aangevraagd. Ik kan echter niet zien wie dit gedaan heeft. Ik kan dus zo niets aan de kosten doen, tenzij je op een of andere manier kan aantonen dat je gehackt bent. Ik kan je net als de rest niets anders adviseren dan jouw wachtwoord aan te passen. 

Reageer