gratis 32 GB SD kaart

• 2 juni 2016
  • 33 reacties
  • 1399 keer bekeken

Goedemorgen, Ik probeer voor mijn moeder de gratis SD kaart aan te vragen die bij de S5 neo zit. Alleen bij het registreren geeft de site aan dat het EAN code niet geldig is. Nou heb ik contact gehad met KPN en deze verwijzen mij door naar hier. Omdat het toestel wat mijn moeder heeft gekregen buiten de actie zou vallen. Hoe kan dit dat jullie toestellen versturen die niet mee mogen doen aan de actie.

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

33 reacties

In een ander recent topic over dit zelfde onderwerp werd door webcare verwezen naar:
https://kpnpromoties.nl/16-0194/nl-nl/register/
Via de link kom je op de pagina om het kaartje aan te vragen. dit werkt dus niet die geeft aan dat de EAN code niet geldig is. Daarna heb ik via dezelfde pagina contact gehad met KPN. Die verwijzen terug naar Telfort, aangezien zij de telefoons leveren die dus blijkbaar uitgesloten zijn van deelname.
Reputatie 8
Badge +16
Heel apart want hier staat gewoon dat Telfort een actie heeft...

https://www.telfort.nl/mobiel/telefoons/Samsung/Samsung-Galaxy-S5-Neo-black.html
Klopt alleen jammer dat er toestellen verzonden worden naar klanten die zijn uitgesloten van deelname. Hier kom je pas achter als je de gratis kaart gaat aanvragen. Ik ben dan ook benieuwd naar de reactie van Telfort.
Webcare leest hier mee. Ze zullen hier binnenkort wel inspringen.
Reputatie 5
Badge +1
Hoi Masterhorst, welkom op het forum! Dat is erg vervelend dat het je niet lukt om het cadeautje aan te vragen. Ik heb op de Telfort website gekeken en ook bij de S5 Neo staat inderdaad dat je er een Micro SD kaart van 32 MB bij kunt aanvragen.

Actievoorwaarden:
- De telefoon moet aangeschaft zijn tussen 1 april en 30 juni 2016
- Registreer je uiterlijk 15 juli 2016 via KPN Promoties
- Vul het aanmeldformulier in en upload een kopie van je aankoopfactuur en IMEI-nummer
- Maximaal 1 aanvraag per huishouden/adres
- Let op: de SD-kaart kan pas aangevraagd worden ná ontvangst van de telefoon

Voldoe je aan de actievoorwaarden hier boven, stuur me dan alsjeblieft een privébericht met je postcode, huisnummer en vergeet ook de EAN code niet dan kijk ik na ontvangst wat ik voor je kan betekenen.

Bedankt alvast!
Goedemorgen Leon,

Ik heb je gisteren een prive bericht gestuurd.
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Masterhorst, dankjewel voor je privébericht! Ik ga jouw verzoek doorzetten naar de juiste afdeling. Zodra ik een terugkoppeling heb ben jij de eerste die ik het laat weten!
Dag Leon,
Je mag nog iemand aan de lijst toevoegen. Mijn EAN code wordt ook niet geaccepteerd. Kan dat ook via een PM?

Overigens, d'r is heel wat mis met die site:
- stickervoorbeeld van EAN klopt niet met de verpakking vanuit Telfort
- EAN code wordt afgekeurd, dit klopt niet. Eigen code gecontroleerd met o.a. https://www.centralpoint.nl/smartphones/kpn/kpn-postpaid-samsung-galaxy-s5-neo-silver-art-873369-num-5202585/
- bij de minste geringste fout wordt het verkoopkanaal terug op KPN winkel gezet. Dus als er controles afhangen van het verkoopkanaal heb je de daar weer een foutoorzaak
- bij elke fout moet je opnieuw je bestanden toevoegen
- toevoegen van bestanden levert geen toegevoegde waarde anders dan dat je mensen laat afhaken
- de additionele voorwaarden van de actie worden niet op voorhand vermeld maar moeten wel worden geaccepteerd en daarmee is de eerste verkoop misleidend.

Anyway, ik zie graag mijn 32GB kaart opgestuurd worden. Alle informatie is hier voor handen.
Reputatie 5
Badge +1
Hallo dapro, welkom op het forum! Bedankt voor het signaal. Ik ga het melden! Om je in ieder geval zo snel mogelijk een SD kaart toe te kunnen sturen ontvang ik graag jouw postcode, huisnummer, 06-nummer en EAN-code in een privébericht. Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +1
Hi dapro, dankjewel voor je privébericht! Ik heb het verzoek uitgezet om voor jou een SD kaart te bestellen en daarbij ook jouw signaal over de website doorgegeven. Zodra ik meer weet kom ik erop terug.
Reputatie 5
Badge +1
Hoi masterhorst, ik begrijp van mijn collega dat jullie elkaar inmiddels gesproken hebben en dat het voor jou opgelost is?
Dat klopt Leonardo. Bedankt namens mijn moeder. Het wordt netjes opgelost.
Leon natuurlijk. Spellingcontrole
Reputatie 5
Badge +1
Hi masterhorst, helemaal top! 😃
Hallo Leon, ik ben de volgende in rij waarbij het niet lukt om een SD kaart te bestellen. Een bijzonder misleidende actie. Ik stuur een prive bericht met mijn gegevens.
Hallo Leon, ik ben de volgende in rij waarbij het niet lukt om een SD kaart te bestellen. Een bijzonder misleidende actie. Ik stuur een prive bericht met mijn gegevens.
Graag ontvang ik de SD kaart z.s.m.
Reputatie 5
Badge +1
Hoi emlaan, wat vervelend! Ik heb jouw privébericht ontvangen en jouw signaal gelijk doorgezet naar de juiste afdeling. Ik wil je vragen nog even geduld te hebben en dit af te wachten. Dankjewel!
hallo ook hier geen geluk met aanvragen sd kaart..dus zal ook maar je prive berichten..pffff heel vervelend hoor
Hoi emlaan, wat vervelend! Ik heb jouw privébericht ontvangen en jouw signaal gelijk doorgezet naar de juiste afdeling. Ik wil je vragen nog even geduld te hebben en dit af te wachten. Dankjewel!

Er is mij een passende oplossing geboden. Case closed maar blijf het een wat vreemde actie vinden....
Reputatie 5
Badge +1
Hoi emlaan, fijn dat je geholpen bent! 🙂 Ja, dat klopt! Het zou eigenlijk ook gewoon moeten werken. De juiste collega's zijn op de hoogte van de situatie en er wordt aan gewerkt. Gelukkig ben jij in ieder geval geholpen!
Reputatie 5
Badge +1
Hoi ernier, ik heb je privébericht ontvangen! Ik begrijp heel goed dat het verveld is. Dit is uiteraard niet onze bedoeling. Ik ga er voor zorgen dat ook jij gebeld wordt door een collega van mij, daarom wil ik je vragen om nog even geduld te hebben. Alvast bedankt!
Dag Leon,
Ik ben gebeld met een prima oplossing, welke uiteindelijk nog niet is uitgevoerd.
Kan de dame die mij belde, of jij, opheldering geven?
Reputatie 5
Badge +1
Hi dapro, dat is vervelend! Ik heb mijn collega gelijk gevraagd wat de status is! Even geduld alsjeblieft. Zodra ik meer weet kom er op terug bij je! 🙂
Reputatie 5
Badge +1
Hoi dapro, volgens mijn collega is de afspraak wel goed verwerkt. Ik wil je vragen om nog een aantal dagen geduld te hebben. Mocht je aan het einde van deze week nog niets vernomen hebben, dan ga ik er weer achter aan voor je! Laat je het ook weten als het wel gelukt is?