glasvezel app werkt niet

• 28 januari 2015
  • 4 reacties
  • 554 keer bekeken

Ik heb een xperia tablet Z daarop heb ik de glasvezel app op geïnstalleerd alles werkt perfect dan gebeurt het je krijgt een update en de app werkt niet meer.
Alles opnieuw geïnstalleerd en hij weigert nog. Waar zou het aan liggen. En er is mij belooft als je glasvezelnetwerk hebt dat je overal in NL via WiFi gewoon televisie kunt kijken is dit dan toch een fabel.

4 reacties

Ik heb de klacht neer gelegt bij Telfort
zei hebben mij een korting van 5 euro voor 6 maanden gegeven omdat ze denken dat de nieuwe app tegen die tijd wel zal werken
er zijn meer mensen met het zelfde probleem
ik kocht speciaal een smart TV zodat ik die draadloos kon gaan gebruiken
maar helaas is dit voor niets geweest
want Telford glasvezel ondersteunt dit niet
Bij mij werkt de app ook niet meer iPad air 2. in Amersfoort ook steeds haperingen in het beeld al eens eerder gemeld nooit verbetert . Eerst had xms glasvezel nooit geen last begin al aardig spijt te krijgen dat ik me Telfort in zee ben gegaan. Je betaald voor HD en je krijgt een flut kwaliteit . Telfort doe hier wat aan onderdeel KPN
tv kijken op je tablet.. als het al werkt, werkt alleen als je in het zelfde netwerk bent ingelogd als waar je amino setupbox zit.

Tevens kun je bij glasvezel alleen je opnames kijken op de tv waar de amino is aangesloten...
Schijnbaar werkt dit opname bekijken op te tablet wel als je adsl hebt.
Blijkbaar andere leverancier van je opname beeld.

Mijn idee was omdat de de kids beide een ipad gebruiken voor school zij met apple tv dan live tv kunnen kijken maar zelfs dat werkt niet..
Wat heb ik spijt van mijn overgang ..
De Telfort glasvezel app werkt niet helemaal lekker.

Het zou bijvoorbeeld handig zijn als :
Het ook op de smartphone werkt.
Het ook via WiFi werkt als ik niet thuis ben.(of 4g)
Het live tv kijken zelf zenders kan zetten als favoriet( wat Ik wil zien..en niet wat jullie willen dat ik kan zien)
Ik de opgenomen programma's kan terug zien op tablet telefoon of tv.

Eigenlijk kan ik er niet mee! Behalve als ik thuis ben op eigen WiFi netwerk dan pas kan ik iets live kijken voor defect is het waaaaaaardeloos! Zacht uitgedrukt

Reageer