Gemiste oproepen van + ?

• 8 januari 2013
  • 8 reacties
  • 2205 keer bekeken

Badge
Ik heb nu al een tijdje een abonoment bij telfort en eigenlijk al sinds het begin had ik iets raars
ik kreeg streeds gemiste oproepen, en in plaats van een numer stond er een + meer niet.
Nu heb ik ook al geprobeert trerug te bellen maar ik hoorde niks mij telefoon ging niet eens over
Nu vraag ik me af, weet iemand wat is?

8 reacties

Badge +2
Gebeurt dit ook in een ander toestel?
Is dit een consequent iets? Gebeurt het bijv elke dag om 20:00?
Gebeurt dit bij elke gemiste oproep (bijv; als een kennis/bekende je belt en je neemt niet op, staat er dan een + of wel de naam van die persoon)? 

Wat had je voor het abonnement bij Telfort? Had je dit nummer toen ook al? (Zoja, kreeg je deze melding toen ook wel eens?).
Krijg je daarnaast apart een melding van onbekende nummers (dus wanneer je anoniem gebeld wordt)? Wellicht is dit +-je wel i.p.v. de melding; onbekende beller?
Badge
om heel eerlijk te zijn heb ik er nooit op gelet of ik het op een specefieke tijd krijg maar volgens mij niet
En nee, als er iemand ander ( die ik wel in mijn contacten ) Krijg ik gewoon de naam bij gemiste oproepen staan.
En bij onbekende ook niet, dan staat het nummer er gewoon 
Ik heb een sim only abbonoment, toen ik het abonoment aanvroeg heb ik ook een nieuw nummer gekregen, en toen begon het.
Verder heb ik het ook nooit eerder gehad, alleen bij Telfort
En ik heb een sim only abonoment
En verder heb ik nooit een aparte melding gekregen als een onbekend nummer mij belt ( nu is dit ook pas 2 of 3 x gebeurt )

Ik hoop dat hiermee al uw vragen beantwoord zijn
Badge
Nu was de laaste keer vandaag om 3uur dat ik zon gemiste oproep van + kreeg
Badge +2
An sich wel, maar een antwoord op jouw vraag kan ik je vervolgens niet goed geven.
Wat wel duidelijk is, is dat eea uitgesloten kan worden.
Enige wat je nog kan proberen is, is tijdelijk je simkaartje in een ander toestel stoppen. Als het goed is zou dit geen invloed moeten hebben, maar je zou dit nog kunnen proberen. Daarnaast is uiteraard de vraag hoe vaak het voor komt/hoe storend het is.

Is het vaker/storend, dan zou je de data+tijdstippen dienen te noteren, zodat je e.e.a. kan laten onderzoeken.

Wellicht is het ook een idee je evt. aan te melden bij het Bel-me-niet-register (tegen ongewenste telefoontjes).
Badge
Het is verder niet erg storend of wat dan ook het is maar een kleine melding en het gebeurt niet dagelijks dus veel last heb ik er niet van :)

en wat is een e.e.a?
Badge +2
Een nederlandse afkorting die staat voor 'een en ander'. 
Blij om te horen dat je er niet veel last van hebt. Mocht je er later meer last van hebben, dan weet je i.i.g. (in ieder geval) welke stappen je kan ondernemen om eea te laten onderzoeken 🙂
Badge
aah haha :)
Bedankt voor je snelle reacite, ik was gewoon even beniuwd wat het was !
Reputatie 3
Badge +1
@RIk van harxen,

Ik kan me voorstellen dat je raar opkijkt van een gemiste oproep van '+'.
Om eerlijk te zijn heb ik hier nog nooit eerder van gehoord, wat niet wegneemt dat je dit zeker als vervelend kunt ervaren. Ik sluit me aan bij wat Matthijs1986 aangeeft. Mocht je hier echt hinder aan ondervinden dan verneem ik dat graag.

Denise

Reageer