In recente berichtgeving had ik gelezen dat iedere Telfort abonnee persoonlijk benaderd gaat worden voor de verlenging van zijn of haar mobiele abonnement, voor een minimaal gelijkwaardig abonnement bij KPN. Ik heb zelf dit aanbod nog niet gehad, terwijl ik wel mijn abonnement kan verlengen.
Via mijn Telfort krijg ik nu een aanbod, waarbij mij opvalt dat de geldigheid van het beltegoed en mb's is teruggebracht van 3 naar 2 maanden. Dit i.c.m. het vervallen van bestaande aantal mb's bij verlening vindt ik bijzonder onaantrekkelijk.
Graag hoor ik de ervaringen van anderen.
Beste antwoord door Galdor68
Je neemt het ongebruikte tegoed van de voorgaande 2 maanden mee naar de derde maand, zo kan je afhankelijk van je verbruik de beschikking hebben over het totaal van 3 maanden.
Helaas
Het verbaasd mij dan ook dat je nog dubbele belminuten zou krijgen bij je laatste verlenging. Bij mijn abonemen uit Oktober 2017 heb ik wel dubbele data echter geen dubbele belminuten. Ik begin met 525 deel ik dat door 175 kom ik op 3 dat is dus 3 keer het aantal basis belminuten niet 6 keer dan zou ik er 1050 moeten krijgen. De data 7.2Gb gedeeld door 1,2 Gb mijn basis levert 6 op dat is nog wel dubbel.