beantwoord

Geld terug na annulering

• 11 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

Hallo,

Graag wil ik weten wanneer ik mijn geld terug krijg. Ik heb het abonnement geannuleerd en wacht nu al meer dan 5 weken op mijn geld van de telefoon die daarbij hoorde (https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/geld-terug-na-annulering-mobiel-abonnement-69259).
Zie ook mijn eerdere posts.

Graag hoor ik iets van jullie. Het blijft stil bij jullie, erg jammer.

Marielle
icon

Beste antwoord door Michael 12 augustus 2017, 16:00

Hi Marielle, inmiddels heb ik een reactie gegeven in het eerder aangemaakte topic. Zullen we daar verder gaan? Hoewel ik goed begrijp dat je het probleem graag opgelost ziet worden, is niet nodig om daar meerdere topics voor te openen. We doen ons best om zo snel mogelijk te reageren, soms duurt dat helaas wat langer, sorry daarvoor.

@Enterprise,

Top. :)

Deze gaat op slot.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Marielle, inmiddels heb ik een reactie gegeven in het eerder aangemaakte topic. Zullen we daar verder gaan? Hoewel ik goed begrijp dat je het probleem graag opgelost ziet worden, is niet nodig om daar meerdere topics voor te openen. We doen ons best om zo snel mogelijk te reageren, soms duurt dat helaas wat langer, sorry daarvoor.

@Enterprise,

Top. :)

Deze gaat op slot.
Ok, doe ik dat. Dank u wel voor de tip.
Reputatie 8
Badge +10
Mocht u een tip hebben die werkt hoor ik het graag. Ik krijg namelijk geen gehoor. Wat hulp kan ik goed gebruiken.
Alvast bedankt.

De tip is om te wachten tot één van de Telfort medewerkers hier op het forum je vraag oppikt, de vragen worden zoveel mogelijk op volgorde van binnenkomst en zo snel mogelijk behandeld.
Door de beperkte bezetting i.v.m. de zomervakantie kan dit wat langer duren dan gebruikelijk.
Mocht u een tip hebben die werkt hoor ik het graag. Ik krijg namelijk geen gehoor. Wat hulp kan ik goed gebruiken.
Alvast bedankt.
Reputatie 8
Badge +10
Het is heel vervelend dat je nog steeds je geld niet terughebt, maar drie keer een topic starten met dezelfde vraag gaat je ook niet helpen.
Het is ook in strijd met de forumregels...

https://forum.telfort.nl/search/activity/topics?userid=94641