beantwoord

Geld niet terug

Amal Alaswad
Hallo,

Ik heb op 14 april een nieuwe telefoon besteld . Mijn bestelling is geannuleerd omdat mijn verzoek door technische reden niet verwerkt kon worden, maar ik heb de eerste factuur €20- al betaald en ik kreeg het niet terug.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Ik wil graag zo snel mogelijk een antwoord op mijn vraag.
icon

Beste antwoord door Stephen - Telfort 21 april 2017, 10:42

Bedankt voor jouw gegevens. De bestelling is op 19 januari officieel geannuleerd. Dan duurt het 2 weken voordat het bedrag wordt teruggestort. Mocht je uiterlijk 5 mei 2017 niks hebben ontvangen stuur mij dan een bericht.

Bekijk reactie

6 reacties

nelly jacoba
Reputatie 4
Badge +2
Het snelste is bellen.
Het duurt soms enkele dagen voor Webcare aan je topic toe is.
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Amal, welkom op het forum! Ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor je uitzoeken wanneer je de €20 kunt ontvangen.
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Bedankt voor jouw gegevens. De bestelling is op 19 januari officieel geannuleerd. Dan duurt het 2 weken voordat het bedrag wordt teruggestort. Mocht je uiterlijk 5 mei 2017 niks hebben ontvangen stuur mij dan een bericht.
Amal Alaswad
Beste Stephen,

Ik heb de telefoon op 14 april besteld! Hoe kan dat de bestelling op 19 januari officieel geannuleerd is?
nelly jacoba
Reputatie 4
Badge +2
Hij bedoelt 19 april, lijkt me.
Type foutje.
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Amal, de annulering is op 19 april officieel verwerkt. Excuses voor de verwarring.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)