Gegevens in MijnTelfort nog onjuist.

• 17 maart 2018
  • 8 reacties
  • 133 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Op de site staat:
Met een Mijn Telfort account heb je altijd toegang tot de Mijn Telfort app en de Mijn Telfort omgeving op de website. Daarmee krijg je inzicht in je facturen en verbruik. Ook kun je je abonnement, gegevens en instellingen bekijken en wijzigen. Download de Mijn Telfort app en heb altijd en overal je gegevens bij de hand. Het gebruik van de app is gratis, ook in het buitenland. Er worden geen MB's in rekening gebracht voor het gebruik van de app.
Als je inlogt en gaat kijken, blijkt dat er een aantal gegevens niet kloppen en dat andere gegevens enkel op de nota te zien zijn. Er wordt dus nog steeds te veel beloofd en gegevens die je te zien krijgt kloppen niet.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Franskia49, je geeft aan dat er een aantal zaken op de Mijn Telfort app afwijken ten opzichte van wat je op de factuur ziet. Gaat dit dan over het gebruik van je MB's of je belminuten? Er zijn afgelopen week meldingen geweest over de verbruiksstatus. Gaat daar je vraag over? Ik hoor het graag van je!
Reputatie 2
Badge +1
Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat er dingen staan ( beloofd worden) die niet kloppen als je in MijnTelfort gaat kijken. Bijv. je abonnement. Bij mij staat er 500 mb, terwijl dit 1200 mb moet zijn. Ik heb hier al eerder over geschreven en kreeg als antwoord dat ik dit op de factuur kon zien/narekenen. Ik vind dat je dan niet op de website moet vermelden dat je hier je gegevens kunt controleren, als blijkt dat je toch niet de juiste gegevens te zien krijgt.
Dat heeft deels dus inderdaad te maken met het topic waar Wieger naar verwijst. In Mijntelfort staat onder het tab abonnement nu alleen nog je basis abonnements vorm zoals deze is afgesloten exclusief het klant en of combivoordeel. Bij verbruik zou je wel het totaal moeten zien in jou geval 3600Mb het totaal over 3 maanden.
Reputatie 2
Badge +1
Ik heb een abonnement met 1000 mb + 200 extra. In MijnTelfort staan er maar 500. Dus nog 500 te weinig.
Zie je bij verbruik hetzelfde als wat in dit bericht op het eerste plaatje staat?
https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/melding-te-weinig-mb-s-en-andere-onjuiste-gegevens-in-mijn-telfort-73437?postid=614700

Wat betreft die 1200Mb dat wordt door het systeem gezien als 500+700Mb bij abonnement zal dan waarschijnlijk 150 belminuten staan als je het standaard abo van € 12,50 hebt.
Reputatie 2
Badge +1
Ik ben momenteel een beetje de weg kwijt. Kennelijk wordt er overgeschakeld naar een ander systeem. Ik verwachtte een berichtje over mijn factuur, maar omdat dat uitbleef keek ik in MijnTelfort. Hier stond de factuur van februari als niet betaald (is wel afgeschreven van mijn rekening) en die van maart als betaald (wel maar € 0,00). Omdat ik recent van abonnement ben veranderd, zal ik e.e.a. nog eens gaan bekijken, maar de gegevens die je nu te zien krijgt kloppen niet altijd. Op de € 0,00 factuur staan wel de juiste gegevens m.b.t. het nieuwe abonnement.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Franskia49, er zijn eerder wijzigingen geweest van 25 op 26 februari. Wij sturen sinds die wijziging een e-mail over de facturen en krijg je niet meer een sms van de factuur. Met de overzetting is een 0 euro factuur opgemaakt, dat heeft te maken gehad met de overstap. Gisteren is je factuur voor maart opgemaakt. Het lijkt me raadzaam om die factuur even goed na te lopen. Wat betreft het verbruik en de weergave wordt nog het een en ander rechtgetrokken.

Gisteren heb ik ook een melding gemaakt van de factuur van februari. Er zijn jammer genoeg meerdere klanten die ten onrechte zien dat deze factuur niet voldaan is. Excuses voor de verwarring.
Reputatie 2
Badge +1
Vandaag de rekening gekregen. Het bundeloverzicht roept vragen op. Er staat een mooie balk met links het verbruik in mb's en en min. Rechts staat een getal, wat kennelijk het beschikbaar aantal mb's en min. is. De rechter getallen kan ik niet thuisbrengen. Als ik de mb's en min. die ik van vorige periode meeneem en het nieuwe erbij tel, kom ik aan een ander (lager) getal uit. Verder zie ik dat ik maar 2 maanden mag meenemen. Dit staat nu op de website, maar is niet gecommuniceerd door Telfort naar zijn klanten. Wil je het verbruik controleren, moet je zelf de verbruiksspecificatie optellen. Het is er niet beter op geworden.

Reageer