vraag

Geen wifi op me telefoon.

• 24 november 2014
  • 3 reacties
  • 657 keer bekeken

Badge +1
ik krijg de wifi niet aan de praat op mijn telefoon ook niet via de gewone weg al tig xxx geprobeerd ma tot nu toe nog niet aan de praat

3 reacties

Badge +2
@josuha56,

Van welk merk/type toestel maak je gebruik?

Daphne
Badge +1
sinds de internet verhoging van kracht is vaan 7mb na 14 mb is de snelheid absurd laag heb al op Facebook zitten onder handelen met webcare en telefoon is al x gereset en nog meer dingen geprobeerd ma tot nu toe ben ik er nog niks mee op geschoten
de paginaas laden duurt een eeuwigheid????
word er een beetje moedeloos van pfffff
Badge +2
sinds de internet verhoging van kracht is vaan 7mb na 14 mb is de snelheid absurd laag heb al op Facebook zitten onder handelen met webcare en telefoon is al x gereset en nog meer dingen geprobeerd ma tot nu toe ben ik er nog niks mee op geschoten
de paginaas laden duurt een eeuwigheid????
word er een beetje moedeloos van pfffff

De snelheid van het mobiel internet hangt af van een aantal factoren. Denk aan de omgeving/locatie, het type netwerk, maar bijvoorbeeld ook aan het toestel. Ondersteunt jouw toestel het 4G netwerk? Zo ja, heb je al een InternetVersneller 4G geprobeerd? Je kunt het voorlopig ook in de huidige samenstelling nog even aankijken. Afhangend van de leeftijd van de simkaart, kun je via Mijn Telfort een nieuwe bestellen. Houd ons op de hoogte.

Daphne

Reageer