Geen voordeel bij verlengen

• 13 februari 2012
  • 5 reacties
  • 2378 keer bekeken

Ik heb een vraag, mijn abonnement verloopt binnenkort en ik wil graag overstappen naar een sim-only abonnement.

Als ik naar de verlengshop ga staat daar groot 'Extra voordeel voor bestaande abonnees'. Dus ik denk: Mooi, goede reden om bij Telfort te blijven. Echter als ik nu op jullie website kijk voor nieuwe klanten staan daar precies dezelfde prijzen, en daar betaal je ook nog is geen aansluitkosten.

Daarom mijn vraag: Waar is mijn bestaande klanten voordeel?

5 reacties

Badge
Ja zoals al vaak hier gevraagd en beantwoord.
Je krijgt de zelfde korting als nieuwe klanten (zoals bij nagenoeg alle providers) en bij verlengen hoef je ook geen aansluitkosten te betalen
Ok dus de zoekfunctie gebruiken was handig geweest ;)

Maar dan valt dit toch gewoon duidelijk onder misleiding! Ik ga dan toch maar eens op zoek naar een andere provider..
Badge
Denk niet dat het onder misleiding valt.
Ze geven je korting waaar ze ook mee adverteren.
Alleen nieuwe klanten krijgen ook die korting.

Verder is dit niet iets wat telfort alleen doet.
Dit word bij nagenoeg alle providers gedaan.
En als je verder tevreden bent met telfort en de prijs goed vind in vergelijking met andere kun je natuurlijk altijd eens bij een telfort winkel of de klantenservice telefonisch benaderen om te vragen of er niet een beter aanbod gedaan kan worden om te verlengen.
Tja dat is een optie inderdaad. Maar juist het feit dat ze op de site zetten: Extra voordeel voor bestaande abonnees. Dus nadruk op de 'Extra', ik voel(de) me toch best misleidt toen ik erachter kwam dat er helemaal geen extra korting in zat voor mij als bestaande klant.

Dat andere providers het ook doen lijkt me niet echt een geldig excuus, vooral een kwade zaak 😉
Badge +7
@kolossos,

Wij vinden het erg vervelend dat u het gevoel heeft dat u bent misleid. Ik heb onze online shop gevraagd om hier naar te kijken. Het klopt dat er geen verschil zit tussen de prijzen van een verlenging met een sim only en een nieuw abonnement. Normaal gesproken zijn er wel aansluitkosten, deze maand is er een actie. Tussen de prijzen van een nieuwe abonnement met een toestel of een verlenging zit wel een verschil.

Laïla

Reageer